Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:01:57 GMT

رستم طعم توسعه روستایی را چشید

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۳۷۵

رستم طعم توسعه روستایی را چشید

مدیر بنیاد مسکن شهرستان رستم در استان فارس روز یکشنبه ، از بهسازی و بازسازی ۵۲۴ واحد مسکونی روستایی آسیب دیده از سیل و زلزله در این شهرستان خبر داد.

خسرو کشتگر با بیان اینکه بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی در شهرستان رستم از محل تسهیلات کم‌بهره و اعتبارات و تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی انجام شده است، گفت: طی یکسال گذشته ۱۳۴ واحد مسکونی در شهرستان رستم از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتگر افزود: برای بازسازی و بهسازی این واحدهای مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی بهمراه آورده متقاضیان، ۸۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره، پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان رستم اضافه کرد: برای بازسازی ۳۹۰ واحد خسارت دید از سیل نیز در این شهرستان ۳۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره به علاوه آورده متقاضیان هزینه شده است.

وی گفت: بنیاد مسکن در حوزه عمران روستایی با تهیه و اجرای طرح هادی، تملک و واگذاری زمین روستایی، صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و در حوزه بازسازی با بازسازی و بهسازی مناطق حادثه دیده و اعطای  تسهیلات مقاوم سازی حوادث و تعمیرات و همچنین در حوزه شهری با تامین مسکن با شرایط مشارکتی به تعداد ۵ واحد در شهر مصیری فعالیت‌هایی داشته است.

کشتگر در ادامه اضافه کرد: در حوزه بهسازی روستایی و اجرای طرح هادی در این شهرستان سال ۱۳۹۸ عملیات بهسازی که شامل سنگ فرش، زیرسازی، آسفالت، دیوار حایل، پیاده روسازی، کانال سنگی، کانیو و جدول در روستاها اجرا شده است.

این مقام مسئول افزود: برای اجرای طرح‌های عمرانی اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال تخصیص یافت و عملیات در حال اجراست و همچنین مبلغ ۴۱ میلیارد و ۷۶ میلیون ریال دیون برای مطالبات سنوات قبل پیمانکاران تخصیص یافته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان رستم افزود: از محل اعتبارات قیر رایگان در سالی که گذشت، اجرای عملیات آسفالت به مقدار ۸۶ هزار مترمربع در ۴۰ روستای شهرستان رستم اجرا شده است.

شهرستان رستم در فاصله ۱۷۷ کیلومتری غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی رستم فارس پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی رستم فارس بنياد مسكن انقلاب اسلامی رستم فارس اخبار کنکور شهرستان رستم میلیون ریال بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است