Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تاخیر در پرداخت بیمه بیکاری مشمولین در سه ماهه خرداد لغایت مرداد، توضیح داد: سازمان تامین اجتماعی پرداخت این مبالغ را دنبال کرده و در این زمینه بخشی از مقرری مشمولین توسط سازمان پرداخت شد و پرداخت سایر متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در نشست بررسی فنی سامانه جامع روابط کار، افزود: هدف از ایجاد سامانه جامع روابط کار ارائه خدمات الکترونیکی با سرعت، شفافیت و سلامت بیشتر در راستای سیاست‌های وزارت تعاون در اجرای دولت الکترونیک است.

معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: تداوم این خدمات را بدون بازگشت به روش‌های سنتی، با اصلاح نواقص احتمالی و بهبود مستمر آن ادامه می‌دهیم.

وی افزود: با همراهی همکاران ستادی و اجرایی برای ارتقای این خدمت، زیرساخت‌های این سامانه نیز ترمیم‌خواهد شد.

شاکرمی یادآورشد: با مشارکت مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون، این سامانه نوپا که به طور طبیعی همراه با اشکالات جزئی است، تقویت خواهد شد.

وی افزود: در توسعه مراکز ثبت نام و احراز هویت کارگران و کارفرمایان در تلاش هستیم به غیر از پیشخوان و با همکاری بانک رفاه از ظرفیت شعبات این بانک در سراسر کشور استفاده کنیم.

معاون روابط کار وزارت تعاون بر ضرورت اطلاع رسانی درباره سامانه جامع روابط کار تاکید کرد و افزود: همه مدیران اجرایی باید فرایند این سامانه را برای جامعه هدف تشریح کنند.

 سامانه جامع روابط کاربا هدف ثبت الکترونیکی قرارداد‌های کار و تنظیم روابط کارگر و کارفرما در مرداد ۱۳۹۶ تصویب شد و از ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرد.

این سامانه جامع بوده و دارای سطوح کاربردی مختلف در حیطه درون سازمانی و ارباب رجوع است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تامین اجتماعی پارسی خبر بیمه بیکاری سامانه جامع روابط کار وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند