Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:33:49 GMT

پنج هزار کارمند کردستانی حامی کودکان یتیم شدند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۸۶۲

پنج هزار کارمند کردستانی حامی کودکان یتیم شدند

هیوا رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، از سال گذشته با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

وی افزود: پس از مکاتبات لازم با استانداری و فرمانداری‌های تابعه این طرح از نیمه دوم مرداد سال گذشته در سطح استان آغاز شد و تاکنون پنج هزار نفر از کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان حامی فرزندان ایتام و محسنین زیر پوشش کمیته امداد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که براساس آن خیران می‌توانند با پرداخت ماهیانه مبلغی، یک یا چند یتیم را مورد حمایت قرار دهند.

وی یادآور شد: کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود و کمیته امداد فقط وظیفه نظارتی دارد و نحوه هزینه‌کرد آن را مدیریت‌ می‌کند.

رحیمی گفت: با توجه به بازگشایی مدارس هم‌اکنون ایتام نیازمند کمک بیشتری از سوی خیرین هستند بنابراین هر شهروندی می‌تواند حامی یکی از این کودکان شده و در حد توان‌شان نیازهای آنان را برطرف کنند.

حدود ۷۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان بوده و از خدمات این نهاد حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان کردستان کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کردستان کمیته امداد امام خمینی ره مستمری مددجویان کردستان کمیته امداد امام خمینی ره اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی