Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی خانگی شاگردان ژوزه مورینیو مقابل نیوکاسل ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی از روز دوم هفته سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال تاتنهام در ورزشگاه وایت‌هارت‌لین مقابل نیوکاسل به تساوی یک - یک رضایت داد.

شاگردان ژوزه مورینیو با گلزنی لوکاس مورا در دقیقه 25 پیش افتادند و تا دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم از میهمان خود پیش بودند، اما گلزنی کالوم ویلسون از روی نقطه پنالتی کار را برای نیوکاسل به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پنالتی حاصل خطای هندی بود که اریک دایر در دقیقه 3+90 در محوطه جریمه تاتنهام مرتکب شد و داور با کمک VAR آن را تأیید کرد.

با این نتیجه اولین تساوی تاتنهام در این فصل رقم خورد و این تیم با چهار امتیاز در رده هفتم قرار گرفت. نیوکاسل هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده نهم است.

امشب دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 19 به وقت تهران منچسترسیتی میزبان لسترسیتی خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 21:30 وستهام از ولورهمپتون پذیرایی می‌کند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس تاتنهام لیگ برتر انگلیس تاتنهام لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تاجیکستان به عنوان صدرنشین گروه سوم مسابقات که کره جنوبی و ژاپن در آن حذف شدند، با کسب 5 امتیاز از 3 مسابقه به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود و در سوی دیگر تیم ملی فوتسال افغانستان با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه چهارم با 4 امتیاز پشت سر شاگردان شمسایی که 9 امتیازی شدند به این مرحله راه پیدا کردند.

تاجیکستان شروعی خوب در این مسابقه داشت  و تا دقیقه 16 چند موقعیت خوب روی دروازه افغانستان ایجاد شد. سالوموف در دقیقه 16 جعفری را وادار به مهار هوشمندانه دیگری کرد، اما افغانستان هم بیکار ننشست و در دقایق پایانی نیمه اول با ایجاد یک حمله خطرناک تا آستانه گلزنی پیش رفت.

اما این تاجیکستان بود که در جریان بازی دروازه را باز کرد و حرکت کومرون علی اف به سمت چپ منجر به سانتری شد که رضا حسین پور دو دقیقه قبل از وقت استراحت نیمه اول به یک گل به خودی تبدیل کرد.

امتیازات تنها سه دقیقه پس از شروع مجدد به تساوی رسید و فرزاد محمودی با ضربه‌ای موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. پس از آن افغانستان در دقیقه 26 نزدیک بود که پیش بیفتد که یک توپ بلند در زمین به سر کاظمی رسید ولی توپ به تیرک برخورد کرد و به گل نرسید.

نکته قابل توجه این مسابقه این بود که 4 دقیقه مانده به پایان مسابقه گلاره ناظمی داور مسابقه به دلیل خطای یوروف تیم تاجیک را 4 نفره کرد و فرصت خوبی در اختیار افغانستان برای ایجاد تساوی در بازی قرار گرفت. با این حال گلی در این مدت به ثمر نرسید و بازی به وقت های اضافی رفت.

پس از اینکه وقت اضافه اول بدون گل تمام شد، لحظه تاریخ  برای تاجیکستان فرا رسید و  ساردوروف، نام خود را با گل کردن پنالتی‌ای که از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر رسید در کتاب رکوردهای کشورش ثبت کرد.

با این پیروزی تاجیکستان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کرد و حالا برای صعود به فینال تلاش خواهد کرد. در سوی دیگر ماجراجویی افغانستان با مجید مرتضایی پس از اولین حضور در جام ملت‌های آسیا و اولین صعود از مرحله گروهی تمام شد و آنها باید به فکر آینده باشند.

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها