Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، داوود پورامینی، بخشدار مرکزی بافق در حاشیه برپایی میز خدمت در روستای برکوئیه بافق برای رفع مشکلات روستاییان گفت: اجرای برنامه‌های کوتاه مدت برای رفع مشکل کم آبی بخشی از روستا در دستور کار است و برای رفع مشکل اصلی کمبود آب، اجرای طرح‌های آب رسانی تا پایان سال ۱۴۰۰ محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به تجهیز منطقه سبزدشت به پوشش اینترنت ۴g، برخی از شبکه‌های تلفن همراه دچار اختلال شده که با بررسی‌های تخصصی به زودی رفع می‌شود.

بخشدار مرکزی بافق بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده، اقدامات اساسی برای جمع آوری و دفع زباله با مجوز‌های محیط زیست در حال انجام است.

همچنین سرهنگ نصیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: کاهش مشکلات مردم و ارتباط بی واسطه آنان با مسئولان از اهداف برپایی میز خدمت است.

او بیان داشت: برپایی میز خدمت از سوی بسیجیان بافق در همه روستا‌ها در دستور کار است که با توجه به ضرورت مشکلات و اولویت‌های دیده شده در روستا‌های بخش مرکزی اجرا می‌شود.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مدیران دستگاه‌های اجرایی بافق به صورت حضوری در قالب میز خدمت به مشکلات روستای برکوئیه سبزدشت رسیدگی کردند.

اهالی روستای برکوئیه در این میز خدمت مشکلات خود را در زمینه‌های آب شرب، لای روبی قنات، تلفن و پوشش دیجیتال، واگذاری زمین و انتقال آب کشاورزی مطرح کردند و برخی مشکلات اعم از نبود زیرساخت‌های فرهنگی در خانه عالم این روستا را با مسئولان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس طرح آبرسانی میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالحمید حمزه‌پور افزود: برای آبرسانی به این شهر‌ها و روستا‌ها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته، در هرمزگان ۲۰۱ روستا و ۶ شهر از تنش آبی خارج شد.
حمزه پور افزود: پارسال طرح آبرسانی به شش شهر و ۱۵۶ روستا با اجرای ۶۶ طرح و سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ تن از جمعیت استان به آب پایدار دست یافتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان اجرا شد.
وی افزود: جهاد آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو است.

بیشتربخوانید:ساخت مخزن هزار متر مکعبی آب در بشاگرد
حمزه پور گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود که از این حجم ۴۰ درصد از چاه‌ها، ۳۵ درصد از آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سد‌ها و چشمه‌ها تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی در روستای حیله ور