Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@22:36:09 GMT

عجیب اما واقعی؛ بایرن‌مونیخ سرانجام باخت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۱۵۴۰

خرداد: بایرن‌مونیخ بعد از ۲۴ برد متوالی در هفته دوم بوندسلیگا در برابر هوفنهایم شکست خورد.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، تیم‌های هوفنهایم و بایرن‌مونیخ در چارچوب هفته دوم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان از ساعت ۱۷ به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد حریف قدرتمند خود را با نتیجه عجیب چهار بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان سباستین هوئنب توانستند بعد از ۳۳ بازی بایرن را با شکست مواجه کنند. شاگردان هانسی فلیک در ۲۴ بازی اخیر همه رقبای خود را شکست داده بودند اما حریف هوفنهایم نشدند. ارمین بیچاکچیچ(۱۶)، موناس دابور(۲۴) و آندره کراماریچ(۷۷ و ۹۲پنالتی) برای هوفنهایم و جوشوآ کیمیش در دقیقه ۳۶ برای بایرن‌مونیخ موفق به گلزنی شدند.
با این نتیجه هوفنهایم ۶ امتیازی شد و بایرن‌مونیخ در همان امتیاز سه باقی ماند. برچسب ها: بایرن ‌مونیخ

منبع: خرداد

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده

باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند