Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:15:37 GMT

یک میلیون و ۲۷۶ هزار شامپوی خارجی در شهرری کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۱۷۹۳

یک میلیون و ۲۷۶ هزار شامپوی خارجی در شهرری کشف شد

لطف الله ستاره روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف با همکاری کلانتری بخش قلعه صبح امروز(یکشنبه) توانستند این انبار نگهداری شامپوی تاریخ گذشته را کشف و شامپوهای موجود را نیز ضبط نمایند.

وی با بیان اینکه مالک این انبار با تغییر لیبل کالا به عرضه کالاهای فاسد در بازار اقدام می کرد، افزود: انبار فوق با حکم قضایی پلمپ و عوامل آن نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره اضافه کرد: بر اساس اسناد موجود تاریخ مصرف شامپوها در حدود ۵ سال پیش به پایان رسیده اما توسط صاحبان کالا پس از تغییر لیبل و برچسب تاریخ مصرف با تعویض کارتن به بازار عرضه می شود.

این مسئول  با اشاره به اینکه اتاق اصناف شهرستان ری تلاش می کند تا ضمن شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با متخلفان و سودجویان مقابله کند، خاطرنشان کرد: اداره اصناف جهت مبارزه با قاچاق کالا بهداشتی و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به  انبارها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

ستاره تاکید کرد: حفظ حقوق مصرف کنندگان و سلامت جامعه مهمترین سیاست اتاق اصناف شهرستان ری است.

 شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است، این شهرستان به دلیل استقرار بیشترین تعداد انبارهای کشور تبدیل به بار انداز کلان شهر تهران شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری قاچاق اتاق اصناف ایران احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری قاچاق اتاق اصناف ایران احتکار شهرستان ری قاچاق اتاق اصناف ایران احتکار اخبار کنکور اتاق اصناف شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است