Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مسابقات فینال نفرات برتر کانو و کایاک مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره قایقران فقید زنده‌یاد شادی سرخیل، مسابقات فینال برگزار و چهره قایقرانان برتر مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در مواد کایاک و کانوی یکنفره در مسافت 1000 و 500 متر در دور مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برگزار شد.

در نوبت بعدازظهر این رقابت‌ها قایقرانان در دور فینال به رقابت پرداختند و نفرات برتر مشخص شدند.

در کایاک یکنفره 1000 متر تانیا کارگرپور از گیلان با زمان 4:23.008 دقیقه صاحب مدال طلا شد، مهسا آذری از گیلان با زمان 4:29.490 دقیقه بر سکوی دوم ایستاد اما با توجه به کسب مدال طلا توسط تیم گیلان، مدال دریافت نکرد، ساجده تبریزی از تهران توابع با زمان 4:30.750 دقیقه مدال نقره گرفت و سارا حسینی از تهران با زمان 4:31.947 دقیقه بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز دریافت کرد.

در کانوی یکنفره 1000 متر پریسا محمدزاده از گیلان با زمان 4:58.260 دقیقه مقام اول را کسب کرد، هدیه خیرآبادی از تهران با زمان 5:02.316 دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و معصومه داناپور از آذربایجان شرقی با زمان 5:11.435 دقیقه مقام سوم را بدست آورد.

در کایاک یکنفره 500 متر الناز شفیعیان از گیلان با زمان 4:58.260 دقیقه مدال طلا کسب کرد، مینا عبدالهی از هرمزگان با زمان 2:02.085 دقیقه صاحب مدال نقره شد و سمن سلطانی از تهران با زمان 2:02.868 دقیقه مدال برنز بدست آورد.

در کانوی یکنفره 500 متر زیبا سماک‌حرفه از گیلان با زمان 2:23.906 دقیقه بر سکوی نخست ایستاد، آتنا رئوفی از گیلان نیز با زمان 2:24.720 دقیقه دوم شد اما با توجه به کسب مدال طلا توسط تیم گیلان صاحب مدال نشد، زهرا مطهر از تهران با زمان 2:27.633 دقیقه صاحب مدال نقره شد و ستایش شریفی از هرمزگان با زمان 2:51.777 دقیقه مدال برنز بدست آورد.

بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان با مشخص شدن نفرات برتر در دریاچه آزادی به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آبهای آرام بانوان گیلان با زمان 4 تهران با زمان قهرمانی کشور دقیقه مدال صاحب مدال مدال طلا مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد