Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین بازی از روز سوم از هفته دوم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان هوفنهایم بود و در پایان با نتیجه 4 بر یک به میزبان خود باخت.

به گزارش تابناک ورزشی، ارمین بیکاچیچ در دقیقه 16، مانوس دابور در دقیقه 24 و آندری کراماریچ دوبار در دقایق 77 و 2+90 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های تیم میزبان را به ثمر رساندند و جاشوا کیمیچ در دقیقه 36 هم تنها گل بایرن مونیخ را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب اولین شکست بایرن مونیخ در فصل جدید رقم خورد و روند شکست‌ناپذیری این تیم که از هفتم دسامبر سال 2019 (16 آذر سال 98) در خانه مونشن‌گلادباخ آغاز شده بود، به پایان رسید. این شکست در حالی در کارنامه شاگردان هانسی فلیک به ثبت رسید که آنها در هفته نخست فصل جدید بوندس‌لیگا شالکه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داده بودند.

هوفنهایم با کسب دومین پیروزی‌اش شش امتیازی شد و به رده دوم جدول بوندس‌لیگا صعود کرد. بایرن مونیخ هم با سه امتیاز بازی اولش در رده ششم جدول باقی ماند.

در آخرین بازی از هفته دوم بوندس‌لیگا از ساعت 19:30 امروز فرایبورگ میزبان ولفسبورگ خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب بایرن مونیخ هافن هایم بوندس لیگا تابناک ورزشی هوفنهایم مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب بایرن مونیخ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم