Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق دپارتمان داروی فوتبال گفت: داور کره‌ای در بازی پرسپولیس ایران و السد قطر یک قضاوت بی‌نقص را به نمایش گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داود رفعتی درباره نحوه قضاوت کو هیونگ جین دوره کره‌ای در بازی پرسپولیس ایران و السد قطر گفت:

این داور یک قضاوت بی‌نقص را به نمایش گذاشت. اوج قضاوت خوب این داور در دقیقه ۶۹ بود زمانی که بازیکنان قطر اعتقاد به پنالتی داشتند اما او بهترین تصمیم را گرفت و ضربه کرنر اعلام کرد زیرا ابتدا بازیکن شماره ۷۷ (سعید آقایی) ابتدا توپ را با سر زد و سپس به بازیکنان تیم السد قطر برخورد کرد و این صحنه به هیچ عنوان پنالتی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد کارت قرمزی که به سیامک نعمتی نشان داد، گفت:

سیامک بازیکن پرسپولیس نعمتی قبل از این صحنه یک بار با آرنج به بازیکن السد قطر ضربه زد اما در دقیقه ۹۰ به علاوه یک در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود چه اتفاقی رخ داد که داور به او کارت قرمز مستقیم را نشان داد زیرا بعد از آنکه دو بازیکن به هوا پریدند بازیکن السد یقه پیراهن نعمتی را هم کشید. شاید بین بغداد بونجا و سیامک نعمتی اتفاقی رخ داد که در تصاویر تلویزیونی ندیدم.

رئیس اسبق دپارتمان داروی فوتبال افزود:

این داور کره‌ای ۱۰ سال است که در لیگ قهرمانان قضاوت می‌کند و یکی از بهترین داوران آسیا است و در این بازی نیز تمامی تصمیماتش درست بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس داود رفعتی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه اخراج سروش رفیعی از سوی موعود بنیادی‌فر داور بازی نساجی و پرسپولیس درست بود، اظهار کرد: داور بازی دو اخطار به هافبک پرسپولیس داد که هر دو مورد تصمیم درستی گرفت. در نیمه اول خطایی که رفیعی مرتکب شد جریمه‌ای برابر با کارت زرد داشت. در نیمه دوم نیز این بازیکن با بی‌پروایی مانع از حمله مؤثر تیم نساجی شد و بنیادی‌فر به درستی برای دومین بار به رفیعی کارت زرد داد.

وی همچنین در خصوص اینکه ایا عبدالکریم حسن مرتکب خطا روی محمد رضا آزادی در محوطه جریمه شد یا خیر گفت: اصلا خطایی رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم