Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:38:54 GMT

تقدیر از یک عمر مجاهدت‌ فرمانده سپاه همدان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۲۲۷۴

تقدیر از یک عمر مجاهدت‌ فرمانده سپاه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان عصر امروز و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان و رییس صدا و سیمای مرکز استان با حضور در منزل فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از خدمات او تقدیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این بازدید با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، استمرار راه شهدا و بزرگداشت یاد آنها را نیاز امروز جامعه دانست و خواستار توجه به این مهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با تقدیر از مجاهدت‌های فرمانده سپاه همدان گفت: این مراسم برای آن است که اهداف شهدا در جامعه زنده باشد.

وی پویایی دفاع مقدس را در تداوم راه شهدا و رزمندگان دانست و گفت: باید مراقب باشیم در این راه دچار سستی، تنبلی و کم‌کاری نشویم.

امام جمعه همدان یکی از نشانه‌های قدردان بودن جامعه نسبت به ایثارگران را درک مقام و منزلت آنها عنوان کرد و افزود: رزمندگانی که دیروز در جبهه دفاع مقدس حضور داشتند امروز در جبهه دیگری مشغول خدمت شده‌اند که یکی از آنها سردار مجیدی است.

وی با بیان اینکه باید قدردان نعمت امنیت و برقرارکنندگان آن باشیم گفت: خطری که دیروز امنیت کشور را تهدید می‌کرد امروز هم وجود دارد زیرا دشمن با نقشه‌های جدیدتر و پیچیده‌تر به دنبال رسیدن به اهداف خود است.

شعبانی در بخش پایانی سخنانش به توجه ویژه رهبری به شهدا پرداخت و افزود: ایشان شهدای همدان را با عبارت «شهدای برجسته» معرفی کرده‌اند که یک افتخار بزرگ برای ماست.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود نیز به نام شهید خوش لفظ اشاره فرمودند که نشان دهنده آن است نام شهدای همدان بر ذهن ایشان حک شده است بنابراین باید خداوند را شاکر باشیم در دارالمجاهدین و دارالمومنین  همدان زندگی می‌کنیم.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان دفاع مقدس نماینده ولی فقیه نیروی انتظامی نماینده ولی فقیه در استان همدان حبیب الله شعبانی تقدیر از خدمات سپاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدا تربیت یافته مکتب شیعه و دین بوده و در امنیت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار میهن نقش آفرین بودند.

وی بیان داشت: شهدای روحانی همیشه در صحنه بوده و در راه عزت و دفاع از مردم نقش آفرین بودند.

حسینی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که از قهرمانانی که جان خود را در راه عزت ملی دادند، شهدای روحانی، ایثارگران و جانبازان دفاع کنیم.

وی افزود: امروز در مناطق مختلف دنیا شعار عدالت، مبارزه با ظلم و شعار عدالت طلبی را که شعار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، سر می‌دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اکنون آوازه قدرت و اقتدار ایران و ظلم ستیزی در مناطق مختلف دنیا شنیده می‌شود و افراد خردمند و عقل ورز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

کد خبر 6097564

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است