Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:48:34 GMT

کلنگ‌زنی یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در سمنان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۲۴۲۸

کلنگ‌زنی یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته‌پور شامگاه یکشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور در محل سالن غدیر استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه برای اشاعه خدمات درمانی برای مردم و جانبازان و معلولان اقداماتی در سطح استان در دستور کار است، بیان کرد: کلنگ زنی یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در طی روزهای آینده در سمنان در زمره این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مرکز با کمک‌های ۱۰۰ درصدی خیران در زمینه درمان کلنگ زنی خواهد شد و در صورت اقناع خیران به لزوم پیشگیری و سلامت در میان اقشار، بی شک حمایت‌های آنان در این مقوله نیز شامل حال خواهد شد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیران و نیک‌اندیشان از جمله مواردی است که باید حتماً مورد توجه دست‌اندرکاران این هیئت ورزشی در سطح استان قرار گیرد، تاکید کرد: تقویت فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد زمینه‌های مناسب اجتماعی برای رشد و توسعه‌ی ورزش در کشور ضرورت دارد.

خجسته پور افزود: آسیب‌های جسمی در برخی افراد موجب ایجاد ناامیدی و افسردگی روحی شده و در نقطه‌ی مقابل، انجام ورزش و حضور در میادین ورزشی سبب خواهد شد تا علاوه بر تلاش جسمی، فرد معلول مجدداً به جامعه بازگشته و به زندگی امیدوار گردد و در این راستا مساعدت‌های بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران امری مشهود و غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه جانبازان و معلولان ورزشکار کشور ما در عرصه‌ی مسابقات بزرگ دنیا نشان دادند که معلولیت برای آنان محدودیتی را به وجود نیاورده و در این راستا موجب افتخار و سربلندی کشور و هم وطنان ما شده‌اند، گفت: فدراسیون‌های ورزشی کشور معمولاً متولی یک رشته ورزشی خاص بوده و این در حالی است که فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان متولی بیش از ۲۰ رشته‌ی ورزشی پر اهمیت می‌باشد که این امر نشان از حجم گسترده ی فعالیت و مسئولیت دست‌اندرکاران این فدراسیون دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برای شرکت در انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان به مرکز استان سفر کرده است.

کد خبر 5034551

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولان استانداری سمنان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل ورزش های جانبازان و معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی