Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، یکی از بهترین انواع تسهیلات قابل پرداخت خرید مسکن به لحاظ نرخ سود و مدت بازپرداخت که در حال حاضر در شبکه بانکی پرداخت می‌شود، تسهیلات بانک مسکن از محل حساب‌های پس‌انداز مسکن جوانان است.

حساب پس‌انداز مسکن جوانان یکی از انواع حساب‌های سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت بوده که دارنده حساب قادر است با رعایت برنامه سپرده‌گذاری ارائه شده توسط بانک در بلندمدت با شرایط خاص و استثنایی از مزایا و تسهیلات ویژه حساب مذکور برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند مدت انتظار پرداخت این تسهیلات نسبت به سایر انواع تسهیلات بانک مسکن طولانی‌تر بوده و بین 5 تا 15 سال است، اما در عین حال با توجه به اینکه مدت بازپرداخت این تسهیلات 20 ساله پیش‌بینی شده و با نرخ سود 9 درصد پرداخت می‌شود، در نتیجه در زمره به‌ صرفه‌ترین انواع تسهیلات خرید مسکن قابل دسته‌بندی است.

ویژگی دیگر حساب پس‌انداز مسکن جوانان این است که نیازی به سپرده‌گذاری یکجا با مبالغ سنگین ندارد و از این بابت نسبت به صندوق پس‌انداز مسکن یکم برای گروهی از متقاضیان مسکن ارجح به شمار می‌آید.

در این صندوق سپرده‌گذار موظف است به صورت ماهانه نسبت به پرداخت مبالغ خرد از پیش تعیین شده اقدام کند و در پایان سال پنجم یا پانزدهم از تسهیلات خرید مسکن برخوردار شود.

بانک مسکن با توجه به شرایط جدید قیمتی در بازار مسکن نسبت به افزایش سقف این تسهیلات برای افتتاح‌کنندگان حساب‌های پس‌انداز مسکن جوانان اقدام کرده است.

بر این اساس سقف تسهیلات قابل پرداخت از این محل در شهر تهران در پایان سال پانزدهم با 60 درصد رشد، از 250 میلیون تومان به 400 میلیون تومان افزایش یافته است.

همچنین سقف تسهیلات مذکور در شهرهای بزرگ شامل کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، قم، شیراز و کرمانشاه در پایان سال پانزدهم از 210 میلیون به 330 میلیون تومان افزایش یافته است. این میزان در مورد سایر نقاط شهری 184 میلیون تومان بود که امسال در ترمیم صورت گرفته به 290 میلیون تومان افزایش یافت.

برای برخورداری از سقف تسهیلات مذکور سپرده‌گذاری ماهانه در هر سال با مبالغی بیش از آنچه پیش‌تر تعیین شده بود صورت می‌گیرد.

بر این اساس میزان سپرده‌گذاری ماهانه در سال اول تا پانزدهم برای برخورداری از سقف تسهیلات تعلق گرفته به افتتاح‌کنندگان حساب در سال 99 به ترتیب با مبالغ 65 هزارتومان آغازمی شود و درنهایت با افزایش مبلغ در هر سال به مبلغ 247 هزار تومان در سال پانزدهم افزایش می یابد.

سپرده گذارانی که می خواهند بین 5 سال تا 15 سال از زمان سپرده گذاری خود از سقف تسهیلات مسکن جوانان استفاده کنند می باید بیشتر از حداقل های تعیین شده واریز کنند .

به طور مثال سپرده گذاری که بخواهد در پایان سال پنجم از سقف تسهیلات 210 میلیون تومان در شهر تهران بهره مند شود می باید در سال اول ماهانه مبلغ 610 هزار تومان واریز کند.همچنین سقف تسهیلات مذکور در سه گروه شهری شامل تهران، شهرهای بزرگ و سایر نقاط شهری در پایان سال پنجم از 150، 110 و 84 میلیون تومان به ترتیب به 210، 150 و 100 میلیون تومان افزایش یافته است.

هر شخصی که به سن 18 سال تمام رسیده و یا حکم رشد او از سوی دادگاه صادر شده باشد، می‌تواند به نام خود یا کسانی که تحت ولایت و قیومیت او باشند حساب پس انداز مسکن جوانان افتتاح کند.

متقاضیان افتتاح حساب پس‌انداز مسکن جوانان می‌توانند سپرده‌گذاری خود را با واریز حداقل مبلغ ماهیانه (به دفعات یا به صورت یکجا در ابتدای دوره) آغاز کنند.برداشت از حساب پس‌انداز مسکن جوانان در هر مقطعی بلامانع است، اما برداشت از حساب مذکور باید به صورتی انجام پذیرد که متوسط موجودی حساب از حداقل مبلغ تعیین شده توسط بانک مرکزی در هر سال - که جداول آن در وبسایت بانک مسکن متناسب با سقف و واریزی‌های جدید تعیین شده در سال 99 به‌روز خواهد شد - کمتر نشود.

پرداخت تسهیلات حساب پس‌انداز مسکن جوانان برای احداث، تکمیل و خرید واحدهای مسکونی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن جوانان تسهیلات وام بانک مسکن وام مسکن جوانان حساب پس انداز مسکن جوانان میلیون تومان افزایش سقف تسهیلات پایان سال سپرده گذاری تعیین شده بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان

فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن را چگونه بگیریمساده‌ترین شیوه دانلود فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن

دانلود فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن

کارکنان و بازنشستگان بانک مسکن از طریق سامانه زیر میتوانند فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

این روز‌ها خدمات بانکداری الکترونیک جزو مسائلی است که بیش از هر چیز نگاه مردم را در مورد بانک‌ها به خود جلب می‌کند. در واقع، کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک توسط بانک‌ها تبدیل به ملاکی برای انتخاب بانک مدنظر برای افتتاح حساب از سوی مردم شده است. در این بین اپلیکیشن‌های اندرویدی همراه بانک جزو راه‌های مهم ارائه خدماتی بانکی از سوی بانک به مشتریان تلقی می‌شود. بانک مسکن با اپلیکیشن همراه بانک مسکن سعی کرده تا خدمات بسیاری را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد و برنامه‌ای را منتشر کرده که داشتن آن برای تمامی مشتریان این بانک ضروری به حساب می‌آید.

پس از افتتاح حساب در یکی از شعب بانک مسکن، می‌توانید به خدمات همراه بانک مسکن در ۲۴ ساعت شبانه‌روز دسترسی داشته باشید و بسیاری از کار‌های بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. دسترسی به جزئیات سپرده و کارت خود از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن است. شما می‌توانید درخواست ارسال صورت حساب به ایمیل خود را نیز داشته باشید که از جمله دیگر قابلیت‌های جذاب برنامه اندرویدی همراه بانک مسکن است.

انتقال وجه یکی از آن دسته عملیات‌های پرتقاضا است که مشتریان هر بانکی به آن در طول روز نیاز پیدا می‌کنند. شما به کمک اپلیکیشن همراه بانک مسکن به راحتی می‌توانید از کارت و سپرده خود به حساب دیگران وجه انتقال دهید. در واقع انتقال وجه از روش‌های مختلف از جمله روش پرطرفدار و متداول کارت به کارت از جمله مزایای برنامه همراه بانک مسکن برای مشتریان است. شما می‌توانید به راحتی رسید انتقال وجه را نیز به فرد مدنظر ارسال نمایید.

تسهیلات از جمله دیگر خدمات این اپلیکیشن است که بدون شک برای مشتریان بانک مسکن نکته حائز اهمیتی به شمار می‌آید. شما می‌توانید اطلاعات اقساط را دریافت نمایید و در صورت لزوم برای پرداخت اقساط تسهیلات خود نیز از طریق همین اپلیکیشن اقدام نمایید. همچنین خدمات مربوط به چک هم در این برنامه تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید کار‌هایی نظیر استعلام چک را انجام دهید.

پرداخت قبوض از دیگر عملیات‌های پرداخت است که مشتریان هر بانکی به آن نیاز دارند. شما می‌توانید به سادگی با استفاده از همراه بانک مسکن، از قبوض خدماتی خود استعلام بگیرید و نسبت به پرداخت‌ها نیز اقدام کنید. همچنین، برای برخی دیگر از خدمات پرداخت نظیر خرید شارژ و بسته اینترنت که اتفاقا جزو عملیات‌های پرتقاضا نیز به حساب می‌آیند، می‌توانید برطرف کردن نیاز‌های خود را برعهده اپلیکیشن همراه بانک مسکن بگذارید. درخواست‌هایی نظیر مسدود نمودن کارت یا اعلام مفقودی کارت نیز از طریق این برنامه میسر شده است. در نهایت، باید گفت که ویژگی جالب نرخ ارز نیز در این برنامه قرار گرفته است.

همراه بانک مسکن یک برنامه کاربردی و مطمئن برای مشتریان بانک مسکن است و نصب آن را به مشتریان این بانک توصیه می‌کنیم.

ویژگی‌های برنامه:

مشاهده جزئیات سپرده و درخواست گردش حساب انتقال وجه از روش‌های مختلف خرید شارژ و بسته اینترنت استعلام چک خدمات مربوط به تسهیلات tags # بازنشستگان سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود