Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان احمدی مربی دروازه بانان تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد این تیم اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تغییر و تحولاتی  در تیم ما به وجود آمد و تفکرات کادر فنی جدید برابر حریفان آسیایی در زمین مسابقه اجرا شد.

او ادامه داد: مهلت زیادی برای تمرین کردن تا شروع بازی‌های آسیایی نداشتیم به همین علت فقط از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به نظرم بازیکنان سپاهان برابر حریفان آسیایی خوب کار کردند و عملکرد مناسبی در این رقابت‌ها داشتند.

نویدکیا از بازی های آسیایی برای شناخت سبک بازی سپاهان استفاده کرد 

احمدی درباره اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حکم دیدار‌های تدارکاتی برای سپاهان داشت، گفت: بله، نویدکیا برای شناخت از سبک بازی تیم سپاهان که قرار است در بازی‌های لیگ برتر اجرا شود از بازیکنان زیادی در رقابت‌های آسیایی استفاده کرد تا به تاکتیک مدنظرش دست یابد.

عملکرد نیازمند در دروازه سپاهان خوب بود 

مربی دروازه بانان سپاهان درباره عملکرد نیازمند گلر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم نیازمند از لحاظ فنی فوق العاده کار کرد و او توانست به تیم سپاهان در آسیا کمک کند و در مجموع عملکردش در درون دروازه خوب بود.

نویدکیا لیست ورودی و خروجی تیم سپاهان را مشخص می کند

او درباره اینکه سپاهان در چه پست‌هایی باید تقویت شود، بیان کرد: کادر فنی تیم باید به جمع بندی نهایی برسد که در کدام یک از پست‌ها نیاز به بازیکن داریم که باشگاه سپاهان برای جذب نفرات اقدام کند. به هر حال وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در روز‌های آینده معلوم می‌شود. همچنین نویدکیا سرمربی تیم لیست ورودی و خروجی را مشخص می‌کند.

کارشناسان فوتبال نباید از نحوه بازی سپاهان در آسیا ایراد بگیرند 

احمدی درباره اظهارات برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه بازی‌های آسیایی محل خوبی برای آزمون و خطا نیست، گفت: کارشناسان  فوتبال قابل احترام هستند و نظرشان را بیان کردند، اما آن‌ها در تمرینات تیم سپاهان نبودند و شناختی از بازیکنان ندارند که از نحوه بازی تیم ما ایراد می‌گیرند. نویدکیا سرمربی تیم، باید جواب هواداران را بدهد.

مربی دروازه بانان سپاهان درباره نخستین تجربه سرمرییگری نویدکیا در آسیا  اظهار کرد: به نظرم نویدکیا در ۴ بازی آسیایی توانست بر روی عملکرد تیمی تاثیرگذار باشد و مطمئن باشید روند تیم سپاهان روز به روز بهتر می‌شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم ما  با صلاحدید نویدکیا ۳ روز استراحت می‌کنند و طبق برنامه تمرینات تیم از روز سه شنبه برای آمادگی لیگ بیستم آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید

استقبال باشکوه از سپاهانی‌ها توسط هواداران اصفهانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان رحمان احمدی محرم نویدکیا لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت رو در روی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد تا تکلیف تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

مرتضی کرمانی مقدم کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: شرایط خوبی در پرسپولیس حکم‌فرما است و به نظرم کار راحتی دارد. در لیگ برتر هم آلومینیوم شایسته پیروزی برابر پرسپولیس نداشت و شاگردان «اوسمار ویه‌را» موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست دادند. از زمانی که اوسمار هدایت تیم را عهده دار شده است توانسته روند رو به رشدی را به وجود آورد که در هر بازی شاهد آن هستیم.

او ادامه داد: پرسپولیس به راحتی می‌تواند این بازی را پیروز شود و به یک چهارم نهایی صعود کند؛ خریدهای خارجی پرسپولیس توانسته‌اند خیلی زود خود را با سایر نفرات هماهنگ کرده‌اند و نقطه قوت پرسپولیس به شمار می‌روند. امیدوارم در روز جمعه هم عملکرد خوبی را برای پرسپولیس داشته باشند.

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: هر دو تیم از مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند اما شرایط پرسپولیس خیلی بهتر از سپاهان است و با توجه به نتایج هفته‌های پایانی پرسپولیس و اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، شانس پرسپولیس بسیار بالاتر از سپاهان است. شاگردان اوسمار باید توجه داشته باشند تا درگیر حاشیه‌ها نشوند چون اگر حاشیه وارد تیم شود تمرکز آنها از بین می‌رود و اگر بازی‌های باقی مانده را با همین روند ادامه دهند، می‌توانند مانند سال گذشته باز هم عنوان قهرمانی را به دست آورند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با واگذاری سهام این باشگاه به ۶ بانک تصریح کرد: خصوصی سازی سالهاست که قرار است در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام شود. همین که مسئولان توانستند شرایطی را فراهم کنند تا این دو باشگاه در آسیا مجوز کسب کنند باعث تقدیر است اما باید دید که این بانک‌ها چه دستاوردی برای پرسپولیس خواهند داشت و می‌توانند آرامش را در باشگاه فراهم کنند یا خیر.

کد خبر 6087814

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی