Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:20:05 GMT

مدیرکل: مسئولان به کمک گردشگری کرمان بیایند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۳۴۶۸

مدیرکل: مسئولان به کمک گردشگری کرمان بیایند

فریدون فعالی عصر یکشنبه در نشست تشکیل دومین جامعه حرفه‌ای بوم‌گردی کشور در کرمان افزود: در صنعت گردشگری شغل و توسعه پایدار داریم ضمن آنکه آسیبی به محیط زیست نیز وارد نمی شود.

وی با اشاره به آسیب حوزه گردشگری به دلیل شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: بیشترین آسیب در حوزه گردشگری را واحدهای بومگردی دیده اند و نخستین گروهی بودند که در ابتدای شیوع کرونا تعطیل شدند و هنوز بسیاری از آنها به جای اول خود برنگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: تصور می‌کردیم که این وضعیت ظرف ۲ ماه تمام می‌شود اما شاهد موج‌های دوم و سوم کرونا هستیم، بنابراین باید با این وضعیت سازگاری پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: باید به محدودیت های ناشی از وضعیت کرونا عادت کنیم و برنامه جدید در حوزه گردشگری ارایه شود و مهندسی مجدد در حوزه گردشگری داشته باشیم.

واحدهای بومگردی کرمان به سمت فروپاشی می روند

رییس انجمن حرفه‌ای بوم‌گردی‌های استان کرمان گفت: ۳۵۰ واحد بومگردی در استان وجود دارد که بعد از استان اصفهان، کرمان رتبه دوم جامعه بومگردی کشور را از لحاظ تعداد به خود اختصاص داده است.

علی ابراهیمی افزود: با شروع بیماری کرونا ۹۰ درصد واحدهای بوم‌گردی با شیوع کرونا غیرفعال شدند و در حال حاضر حال گردشگری خوب نیست و بسیاری از واحدهای بوم‌گردی استان به سمت فروپاشی می‌روند.

وی تصریح کرد: با شروع فصل پاییز خوشبینی وجود داشت که گردشگر برای نقاط گرمسیری استان مانند شهداد داشته باشیم، اما با توجه به اوج گیری مجدد کرونا هنوز خبری از تورهای گردشگری نیست و احتمال اعمال محدودیت‌ها نیز وجود دارد.

نشست تشکیل دومین جامعه حرفه‌ای بوم‌گردی کشور در کرمان با حضور تعدادی از مسئولان و فعالان گردشگری و بومگردی در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمان بوم گردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمان بوم گردی ویروس کرونا کرمان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمان بوم گردی اخبار کنکور حوزه گردشگری واحدهای بوم بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی

خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین‌ خارجی استانداری کرمان با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد.

خضری پور با خانواده شهیدان رضا نورزهی ، محمد قاسم‌ احمدی ، راز گل علیزهی ، معصومه ، لطیفه و نازنین آچکزهی از شهدای افغانستانی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیدار و ضمن شنیدن صحبت‌های خانواده شهدا، پیگیر حل مشکلات آنان شد.

گفتنی است در این حادثه شهیده راز گل آچکزهی و معصومه ، لطیفه ، نازنین ( مادر و فرزندان ) به شهادت رسیدند خانواده ای که در واقعه گلزار شهدای کرمان چهار شهید را تقدیم‌ نموده و دو نفر از فرزندان این خانواده مجروح شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی