Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اعلام کرد که مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ این دانشگاه از ۱۳ مهرماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در اطلاعیه‌ای به اعلام اطلاعات تکمیلی پیرامون برگزاری مصاحبه آزمون دکتری سال ۹۹ این دانشگاه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این اطلاعیه، این آزمون به صورت مجازی برگزار می‌شود و این مصاحبه برای هر داوطلب فقط یکبار برگزار خواهد شد و عدم شرکت داوطلب در آن و در بازه تعیین شده به منزله انصراف تلقی می‌شود و برگزاری مصاحبه مجدد، امکانپذیر نیست.
همچنین، تاریخ برگزاری مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ این دانشگاه از ۱۳ تا ۱۵ مهرماه تعیین شده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به سایت دانشگاه به نشانی http://asnrukh.ac.ir مراجعه کنند.
در جدول ذیل، تاریخ برگزاری مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اعلام شده است:  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان مصاحبه آزمون دکتری 99 تحصیلات تکمیلی آزمون مجازی دانشگاه علوم کشاورزی مصاحبه آزمون دکتری برگزاری مصاحبه سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اواخر خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صدر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اواخر خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما از نظر زمانی محدودیتی در اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد قرار نداریم، این محدودیت به دلیل طی کردن مراحل مصاحبه و انجام انتخاب رشته داوطلبان به صورت خاص در آزمون دکتری وجود داشت به این جهت نتایج این آزمون زودتر از آزمون ارشد اعلام شد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی موظف هستند هر چه زودتر حد نصاب‌های پذیرش داوطلبان دکتری را بررسی و به این سازمان اعلام کنند.

صدر با بیان اینکه ما باید تا اواخر خرداد نتایج چند برابر ظرفیت دکتری را اعلام کنیم تا دانشگاه‌ها مصاحبه‌های علمی خود را آغاز کنند، تاکید کرد: سعی می‌کنیم نتایج نهایی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد را همزمان و در شهریور ماه اعلام کنیم.

وی افزود: حدود ۴۷۶ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ ثبت نام کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش یک درصدی را نشان می‌دهد. تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ شرکت کرده بودند.

منبع: ایسنا

کد خبر 751329

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه