Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

روزبه شاه‌علی‌دوست به دوران حضور ۱۵ ساله‌اش در سایپا پایان داد و تصمیم گرفت در لیگ بیستم برای تیم نساجی مازندران به میدان برود؛ او برای نخستین بار پیراهن نساجی را به تن کرد و در دیداری دوستانه مقابل ماشین‌سازی به میدان رفت، دیداری که با پیروزی دو گله نساجی به پایان رسید.

شاه‌علی‌دوست درباره انتقالش از سایپا به نساجی گفت: فکر می‌کنم فوتبال حرفه‌ای همین باشد، خیلی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال چنین تصمیمی را گرفته‌اند و مجبور شده‌اند پس از سال‌ها در تیم دیگری بازی کنند و من هم در این‌باره مستثنی نیستم، من خوشحالم که توانستم به تیم ریشه‌دار و بزرگ نساجی بیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم.
وی درباره اینکه گفت «مجبور به جدایی از سایپا شده»، توضیح داد: نه، منظور من از اجبار اتفاق خاصی نبود؛ گفتم که فوتبال حرفه‌ای است و پس از سال‌ها تصمیمی سه‌جانبه (از سوی من، هیئت‌مدیره و کادر فنی محترم سایپا) گرفته شد. من فکر می‌کنم به خواست خدا بود و جدایی‌ام از سایپا را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم بتوانم برای نساجی مثمرثمر باشم و تمام تمرکزم را روی این تیم گذاشته‌ام.

شاه‌علی‌دوست درباره شرایط نساجی گفت: تیم تغییراتی را نسبت به فصل گذشته داشته است، کار سخت‌تر شده چراکه باید تیم جدیدی را ساخت، اما همگی سخت در تلاش هستیم تا تیم منسجم و خوبی داشته باشیم.
روزبه درباره افزایش قیمت بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: من خودم احساس می‌کنم لیگ امسال به دو دسته تقسیم می‌شود، یک‌سری تیم‌هایی که به لحاظ هزینه قدرت آن را دارند که برای تیم‌هایشان هزینه کنند و فکر می‌کنم پول‌هایی که به آن‌ها تزریق می‌شود از نهاد‌های دولتی است و برای همین مشکلی ندارند؛ یک‌سری از تیم‌ها هم خصوصی هستند که شرایط‌شان سخت است و بعید می‌دانم در آن تیم‌ها از قرارداد‌های میلیاردی خبری باشد. شخصاً با افزایش بی‌رویه قرارداد‌های بازیکنان مخالفم، اما همه چیز در مملکت ما گران شده است. خود من سال ۸۵ که به لیگ برتر فوتبال ایران وارد شدم، قراردادم ۱۵ میلیون تومان بود و خودرو پژو ۲۰۶ هم ۱۵ میلیون تومان بود. پس الان هم اگر بازیکنی در لیگ حضور پیدا می‌کند باید حداقل اندازه پول ۲۰۶ حقوق بگیرد!
وی افزود: فکر می‌کنم اگر در جامعه تورم و قیمت‌ها کنترل می‌شد، چنین شرایطی پیش نمی‌آید چراکه من معتقدم همه چیز به هم ربط دارد. زمانی که جوان بودم رقم قرارداد به نحوی بود که می‌شد با آن یک سال زندگی کرد، اما اکنون برای برخی بازیکنان جوان رقم قرارداد کم است، اما امیدوارم رقم قراردادشان افزایش یابد و بتوانند خرج یک‌سال‌شان را داشته باشند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نساجی سایپا شاه علی دوست لیگ برتر سایپا فوتبال نساجی شاه علی دوست فکر می کنم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد

فرارو- اطلس G جدید‌ترین سواری سایپا در بازار آزاد است که امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به‌طور متوسط ۵۸۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

قیمت اطلس G در بازار آزاد نسبت به خریدوفروش‌های هفته قبل پنج میلیون ارتقا پیدا کرده و مدلی مثل پراید ۱۵۱ که ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورده، افزایش قیمت چهار میلیونی را تجربه می‌کند.

ساینا S دنده‌ای، کوئیک GX و کوئیک SR دنده‌ای نیز هر کدام با افزایش قیمت دو میلیونی درقیاس با هفته قبل راهی بازار شده‌اند. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل 13 اردیبهشت 16 اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

338 میلیون تومان

342 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

438 میلیون تومان

440 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

448 میلیون تومان

450 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

448 میلیون تومان

450 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

580 میلیون تومان

585 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

765 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

860 میلیون تومان

860 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی