Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-انتشار گزارش‌ها درباره فرار مالیاتی رییس جمهور آمریکا و ادامه درگیری میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان از جمله تحولات مهم جهان طی ساعات گذشته هستند.

خبرگزاری میزان – مهم‌ترین رویداد‌ها و تحولات بین الملل در ساعات گذشته عبارتند از:

*شمار قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا

شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان به ۳۳ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۲۲ نفر افزایش یافته و شمار قربانیان نیز با عبور از یک میلیون نفر به یک میلیون و ۲ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۲۴ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۴۵۸ نفر از مبتلایان ویروس کرونا در سطح جهان نیز بهبود یافته اند.

*فرار مالیاتی بزرگ دونالد ترامپ

روزنامه «نیویورک تایمز» طی گزارشی از فرار مالیاتی بزرگ «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا، پرده برداری کرده است.

بر اساس برآورد‌ها و محاسبات صورت گرفته، ترامپ طی ۱۵ سال اخیر، ۱۰ سال آن را هیچگونه مالیاتی پرداخت نکرده و در سال ۲۰۱۶ نیز تنها ۷۵۰ دلار مالیات پرداخته است.

*واکنش ترامپ به گزارش نیویورک تایمز

ترامپ بلافاصله بعد از انتشار گزارش‌ها درباره فرار مالیاتی اش، به این گزارش‌ها واکنش نشان داده و بار دیگر آن را جعلی عنوان کرد.

*ادامه درگیری میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان

درگیری میان جمهوری آذربایجان که از بامداد روز یکشنبه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و این درگیری با واکنش‌های گسترده بین المللی مواجه شده و بسیاری از کشور‌ها خواستار توقف آن شده اند.

بیشتر بخوانید: معرفی قاضی دیوان عالی آمریکا؛ حملات لفظی بایدن به ترامپ واشنگتن به دنبال اقدام علیه انصارالله؛ معرفی قاضی دیوان عالی آمریکا *قاضی آمریکایی دستور ترامپ برای مسدود کردن تیک تاک را لغو کرد

«کارل نیکولز»، قاضی فدرال دادگاه واشنگتن دستور ترامپ مبنی بر مسدود شدن نرم افزار «تیک تاک» را لغو کرده است.

*تهدید مجدد آمریکا مبنی بر بستن سفارت خود در عراق

روزنامه «واشنگتن پست» گزارش داد که «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا، به «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق، اطلاع داده در صورتی که در صورت ادامه حملات به نظامیان این کشور، واشنگتن سفارت خود را در بغداد تعطیل خواهد کرد.

در همین حال نشریه «وال استریت ژورنال» به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شده که در صورت بسته شدن سفارت واشنگتن در بغداد، مواضع «حشد الشعبی» هدف حمله قرار خواهد گرفت.

*آتش سوزی در یک معدن در چین با ۱۶ کشته

در پی وقوع آتش سوزی در یک معدن در چین دست کم ۱۶ نفر جان خود را از دست داده اند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا جمهور آذربایجان و ارمنستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل آمریکا جمهور آذربایجان و ارمنستان جمهوری آذربایجان فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الهام علی‌اف» رییس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز سه‌شنبه اعلام کرد که ارمنستان و جمهوری آذربایجان درک مشترکی نسبت به توافق صلح دارند، هم‌اکنون آنچه باقی مانده بررسی و هماهنگی جزییات این توافق است.

الهام علی‌اف اواخر اسفند پارسال اعلام کرد که باکو بیشتر از هر زمانی به صلح با کشور همسایه یعنی ارمنستان نزدیک است. علی‌اف در آیین گشایش یازدهمین مجمع جهانی باکو با محوریت «احیای یک جهان از هم گسسته»، گفت: هم‌اینک بیشتر از هر زمانی به صلح با ارمنستان نزدیک هستیم. آذربایجان آماده ادامه مذاکرات صلح با ایروان است زیرا زمان پایان دادن به بی‌ثباتی در منطقه فرارسیده است.

مجمع جهانی باکو از سال ۲۰۱۳ برگزار می‌شود. یکی از مبتکران ایجاد این مجمع، «باشگاه / کلوپ مادرید» است که بیش از ۸۰ رییس جمهور و نخست وزیر اسبق را از ۵۶ کشور جهان گرد هم می‌آورد.

ایروان و باکو پارسال با میانجی‌گری روسیه، اتحادیه اروپا و آمریکا مذاکرات برای صلح در آینده را آغاز کردند. نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان اواخر ماه مه سال جاری گفت که ایروان آماده به رسمیت شناختن حاکمیت جمهوری آذربایجان در مرزهای شوروی سابق از جمله قره‌باغ است.

با وجود توقف مذاکرات میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، دو کشور کار بر روی متن توافقنامه صلح را ادامه دادند. پس از دیدار علی اف و پاشینیان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، تصمیم گرفته شد که مذاکرات از سر گرفته شود.

کد خبر 6086826

دیگر خبرها

  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ارمستان با جمهوری آذربایجان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ایروان با جمهوری آذربایجان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم