Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان شهردار شیرین‌سو در حاشیه بازدید از نقاط حادثه‌خیز و آبگیر شهر شیرین سو از رفع کامل نواقص نقاط شناسایی شده و تکمیل فاز نهایی مسیل سیلاب شهری خبر داد.

سیدمصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: مدیریت بحران و پیشگیری از وقوع بحران و خسارات جانی و مالی یکی از وظایف شهرداری هاست بر این اساس پرسنل شهرداری شیرین سو تمام توان خود را برای خدمت به مردم کار گرفته و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات موجود در سطح شهر بیان کرد: مشکلات متعددی در حوزه های مختلف شناسایی شده که اقدامات لازم برای رفع آن انجام گرفته و برخی نیز پروسه خود را طی می کند.

موسوی  ادامه داد: با توجه به آغاز فصل پاییز و بارش های پاییزی در آینده نزدیک یکی از مشکلاتی که شهرداری به صورت جدی با آن مواجه است، موضوع روان‌آب ها و آبگرفتگی معابر است که در دستور کار قرار گرفته و اقدامات مؤثری در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: سیلاب یک مخاطره طبیعی است که اگر به موقع برای مهار آن اقدام صورت نگیرد، موجب آبگرفتگی و وارد شدن خسارات به شهروندان و تأسیسات و مبلمان شهری می شود.

شهردار شیرین سو با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر شیرین سو گفت: با توجه به موقعیت شهر و اقلیم حاکم بر آن، خوشبختانه بارش های خوبی طی یکی دو سال گذشته در این منطقه شاهد بودیم که نمونه آن بارش سال گذشته بود که موجب راه افتادن روان‌آب و آبگرفتگی شد.

وی اضافه کرد: همین موضوع، اهمیت توجه ویژه به هدایت روان‌آب ها را نشان می‌دهد که شهرداری از مدت ها قبل به صورت جدی به آن ورود کرده تا در صورت تکرار بارندگی های سال گذشته مشکلات کمتری برای همشهریان به وجود آید.

موسوی گریزی هم به اقدامات شهرداری در زمینه کنترل روان آب ها و آب های سطحی زد و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شهرداری تکمیل مسیل داخل شهر است که در دستور کار قرار گرفته و اقدامات مؤثری از جمله تکمیل و ترمیم آن صورت گرفته است.

وی هدایت صحیح روان آب ها، پیشگیری از وقوع آبگرفتگی، جمع‌آوری آب‌های سطحی و کارکرد مناسب آنها را از مهمترین اهداف تکمیل مسیل توسط نیروهای شهردار عنوان کرد و گفت: در ابتدای سال گذشته بارش باران تقریباً تمام کشور را غافلگیر کرد و موجب خسارات سنگین در سطح کشور شد که شهر شیرین سو نیز از این قاعده مستثنا نبود و خسارات و مشکلاتی را برای همه به وجود آورد بر این اساس در راستای پیشگیری از وقوع حوادث و بروز خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی معابر اقدامات پیشگیرانه در حال انجام است و پیمانکار مربوطه نسبت به تکمیل مسیل اقدام کرده تا قبل از بارش های پاییزی مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهردار شیرین سو در پایان بیان کرد: طی یک سال گذشته همه نقاط سیل خیز شناسایی و موانع رفع شده است تا نگرانی مردم از این موضوع به حداقل برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سیل سیلاب آبگرفتگي بارندگي شهرداري شهر شیرین سو روان آب ها سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی درباره­ ­برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از­ آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور خبر داد.

وزیر کشور با بیان اینکه­ در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم، افزود:­­بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

وی افزود: شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است.

آقای وحیدی­ ­درباره کوتاه شدن زمان شمارش آراء­ در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نیمه­ شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وزیر کشور­­خاطرنشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم­ از طریق صدا و سیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم­ داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی