Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:48:42 GMT

توقیف محموله کولر قاچاق در رامهرمز

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۵۲۳۹

توقیف محموله کولر قاچاق در رامهرمز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ نجم الدین سهرابی فرماندهی انتظامی رامهرمز گفت: به منظور طرح مبارزه با قاچاقچیان کالا، ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بهبهان-رامهرمز به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه پس از توقف و بازرسی از خودروی مذکور ۲۲ دستگاه کولر دوتیکه خارجی قاچاق به ارزش ریالی ۲ میلیارد ریال فاقد هرگونه مجوز و مدرک قانونی کشف شد، افزود: خودروی حامل کولر‌ها توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سهرابی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس باقاچاقچیان کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: شهروندان هرگونه مواردمشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس آگاهی اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کولر قاچاق کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامي شهرستان نايين از توقيف  گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به ۴ دستگاه کامیونت مشکوک شدند و این خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ احسان بدیعیان افزود: ماموران حاضر در هماهنگی با مرجع قضائی دربازرسی از این خودروها کالاهایی از جمله  ۱۶۰ عدد ضد یخ، ۱۵۳ عدد انواع شامپو،کفش و ماسک مو، ۵۵ عدد زنجیر موتور،۹ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۴۸ دستگاه کپسول گاز مخصوص جوشکاری که همگی خارجی و بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده را کشف کردند.

وی ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این عملیات ۴ فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد