Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل عوض زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانه ۱۵۲۱ از این پس شهروندان سیستان و بلوچستان بدون مراجعه به شرکت، بانک و یا پایانه‌های الکترونیکی می توانند از طریق سامانه تلفنی، سایت شرکت به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک) و دریافت اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران و یا اپلیکیشن توزیع برق این استان نسبت به انجام خدمات مورد نیاز خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درخواست افزایش آمپراژ انشعاب، درخواست کاهش آمپراژ انشعاب، درخواست انشعاب آمپری، درخواست تفکیک یا ادغام انشعاب، تسویه حساب، تسویه بدهی، تغییر تعرفه یا گزینه تعرفه انشعاب آمپری، صدور قبض المثنی، درخواست بررسی صورتحساب مشترکان، مشاهده سوابق مصارف و صورت حساب، مشاهده سوابق پرداخت، درخواست انصراف قبل از برقراری انشعاب، درخواست تغییر مکان و داخلی لوازم اندازه گیری انشعاب، درخواست نصب مجدد انشعاب، درخواست جمع آوری موقت انشعاب، درخواست جمع آوری دائم انشعاب، درخواست اصلاح اطلاعات، درخواست اصلاح نام مشترکان، درخواست تغییر نام مشترک، درخواست آزمایش کنتور، درخواست اصلاح سرویس انشعاب، درخواست قطع موقت انشعاب، درخواست وصل مجدد انشعاب، درخواست تعویض کنتور و اصلاح اطلاعات شماره همراه مشترکان ۲۶ عنوان خدمت ارائه شده در این سامانه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: مشترکان به محض تماس با این سامانه به اپراتور شرکت متصل، درخواست هر مشترک ثبت و کد پیگیری مربوط به آن خدمت برای مشترک ارسال می‌شود.

وی افزود: درخواست خدمات مشترکان شهرستان‌های سیستان و بلوچستان نیز از طریق اپراتور شرکت ثبت و به امور برق هر شهرستان برای پیگیری ارجاع داده می‌شود.

عوض زاده به مزایای مهم این سامانه اشاره کرد و اظهارداشت: ارائه تمام خدمات فروش و پس از فروش، کاهش تردد درون شهری، جلوگیری از اتلاف وقت مشترکان برق، واریز قبض در کمترین زمان ممکن و کوتاه‌ترین مسیر و همچنین تسریع در وصول اطلاعات از جمله مزایای این سامانه است.

وی به مزایای اقتصادی پرداخت غیر حضوری قبوض برق نیز اشاره کرد و گفت: با استفاده از پرداخت‌های غیر حضوری سامانه ۱۵۲۱می‌توان سالانه میلیون‌ها تومان صرفه جویی در هزینه خانوارها داشته و از تعرفه‌های اضافی جلوگیری کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان همچنین به دیگر طرح‌های خدمات الکترونیکی اشاره کرد و افزود: این شرکت در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا تمام خدمات مربوط به مشترکان خود را به صورت غیرحضوری ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: این شرکت با حذف قبوض کاغذی برق و ارسال هزینه دورهای مشترکان از طریق پیامک نخستین شرکت پیشتاز و فعال کشور در این زمینه بوده است.

عوض زاده ادامه داد: مشارکت ۹۸ درصدی مردم سیستان و بلوچستان در زمینه دریافت و پرداخت به موقع قبوض پیامکی نمایانگر همراهی مردم این استان با طرح‌های الکترونیکی است.

وی تصریح کرد: این خدمات حتی برای افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز قابل انجام است به گونه‌ای که افراد می‌توانند با تماس به شماره ۱۵۲۱ از خدمات غیر حضوری فروش و پس از فروش برق به صورت تلفنی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به سامانه هوشمند تلفنی مرکز اتفاقات ۱۲۱«هما» نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه ابتدای سال ۹۸ و برای نخستین بار در کشور فعالیت خود را در این استان آغاز کرد و کاهش زمان خاموشی مشترکان، افزایش رضایت و سهولت ارتباط مردم با این شرکت از جمله اهداف مهم این طرح بوده است.

وی اظهارداشت: با توجه به هوشمند سازی این سامانه، مشترک پس از تماس تلفنی با شماره ۱۲۱ و وارد کردن شناسه قبض تخصیص یافته در خواست رفع خاموشی خود را به صورت بخش‌های مشخص ثبت و کد پیگیری دریافت می‌کند.

عوض زاده بیان کرد: درخواست مشترک به طور هوشمند پس از ثبت نوع و موقعیت خاموشی در سامانه، به خودروی اتفاقات شرکت برق که در کمترین فاصله به محل حادثه قرار دارد اعلام و درخواست مشترک در کمترین زمان ممکن انجام و به اطلاع فرد درخواست شونده ارائه می‌شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان شركت توزيع نيروی برق سیستان و بلوچستان زاهدان شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور برق سیستان و بلوچستان شرکت توزیع عوض زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه روزانه بالغ بر 600 نفر از پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان تردد دارند، گفت: ایربریج این فرودگاه به‌لحاظ قدمت 23 ساله و نوع ساختار فقط قابلیت سرویس‌دهی به هواپیماهای بدنه متوسط به بالا را دارد که در حال حاضر هواپیماهای A300/B4 A306, A343 و B743 شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.   به گزارش عصر ایران؛ علی جزینی‌زاده گفت: راه‌اندازی مجدد ایربریج فرودگاه کرمان پس از چند سال با عملیات بهسازی و معماری داخلی روی آن انجام شد و در سال 1402 با بهره‌گیری از تخصص همکاران اداره تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و مشارکت یکی از شرکت‌های دانش بنیان کرمانی و حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی، تمامی امور از بروزرسانی تا تعمیرات الکتریکال و مکانیکال همچنین بهسازی این سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.   وی در ادامه از صرفه‌جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های ساماندهی ایربریج خبر داد و افزود: با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی، بازسازی مجدد کنیم.   مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به اینکه طراحی داخلی پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) برگرفته از آرایه‌های تجسمی آرام‌بخش و مفرح است و گفت: طراحی داخلی شامل بدنه با نمایی از طرح سنگ بوک مچ و در سقف شاهد تصویری از آسمان هستیم و همچنین کف این سامانه طرح کفپوش هواپیما است تا جاذب الکتریسیته ساکن باشد.   وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید وزیر راه‌وشهرسازی و نیز برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، در تلاش هستیم تا دومین پل اتصال به هواپیما برای هواپیماهای بدنه متوسط به پایین را راه‌اندازی کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند