Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان قرار بود اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانمارک در شهر «هرنینگ» برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. اما فدراسیون جهانی در تلاش است این رقابتها را به صورت آنلاین و در ماه نوامبر برگزار کند.

در نامه فدراسیون جهانی به کشورهای عضو در این خصوص آمده است، قبل از هر چیز امیدواریم از ویروس کووید- ۱۹ در امان باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می‌دانید مسابقات جهانی تکواندو پومسه که در ابتدا قرار بود به میزبانی دانمارک برگزار شود، همانند سایر رویدادهای ورزشی لغو شد و چون معتقدیم فعالیت ورزشی باید در زندگی روزمره ضروری باشد، به همین دلیل تصمیم به برگزاری این مسابقات به صورت آنلاین گرفتیم.

بر اساس برنامه منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی، کشورها می‌بایست تا ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان ماه) ثبت نام خود را قطعی کنند و پس از آن برنامه دقیق مسابقات به کشورها اعلام خواهد شد.

این رقابتها در ۶ رده سنی از ۱۲ سال تا بالای ۶۵ سال برگزار می‌شود. در بخشنامه مسابقات که شامل کلیه مراحل، شرایط فیلم‌های ارسالی، نحوه و نوع لباس تکواندوکار و… می‌باشد آمده است: در صورتی که تمام یا بخشی از بدن تکواندوکار در فیلم ارسالی قطع شده باشد، از شرکت کننده امتیاز کسر خواهد شد.

ضمن اینکه فیلم‌های ویرایش شده مورد قبول قرار نخواهد گرفت. فیلم‌های ارسالی هم باید شامل اجرای دو پومسه، هر کدام در مدت زمان ۹۰ ثانیه با ۳۰ ثانیه استراحت باشد.

کد خبر 5034599

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو ایران پومسه فدراسیون تکواندو ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر ویروس کرونا مجید نامجومطلق تیم ملی فوتسال ایران یحیی گل محمدی فدراسیون کشتی السد قطر تیم فوتبال التعاون عربستان لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد

امیر قاسمی منجزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات امسال به بهترین نحو برگزار شد که جا دارد از آقایان جمالپور و زمانپور تشکر کنم که واقعاً تلاش شبانه روزی داشتند.

وی با بیان اینکه چند نفر از کشورهای خارجی در مسابقات یادشده شرکت کردند که امید است بازخورد خوبی برای استان خوزستان داشته باشد، اضافه کرد: از ۶ وزن ۴ تا خوزستانی قطعی است که امیدواریم بیشتر شود.

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: مسابقات را دو سال قبل داشتیم و لیگ برتر را سال گذشته میزبانی کردیم و امیدواریم مسؤولان خوزستان بیشتر کمک کنند تا این مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

قاسمی منجزی یادآور شد: از سال ۸۲ تا ۱۴۰۲ در معیت تیم‌ملی بودم و تمام تلاشم را برای تیم‌ملی انجام دادم.

وی گفت: میرزازاده قهرمانی آن بخش کوچکی از پهلوانی او است، او آنقدر از همه نظر پهلوان هستند و در تمام‌مراحل زندگی قهرمانی و پهلوانی زندگی می‌کند و عزم را جزم کرده که تاریخ ساز شود. او اولین کسی است که توانست رضا کابالپ را ببرد و شاهکار کرد که امیدواریم با طلای میرزازاده کلکسیون افتخارات کامل شود.

کد خبر 6089344

دیگر خبرها

  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد