Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:47:39 GMT

۶۰۰ مددجو در البرز تسهیلات اشتغال دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۵۷۵۸

۶۰۰ مددجو در البرز تسهیلات اشتغال دریافت کردند

شاهین رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال با اعطای ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد رشد ۸۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

 وی ادامه داد:  اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک‌های عامل استان البرز همچنین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز اظهار داشت : به منظور مساعدت به مددجویان مجری طرح‌های خودکفایی، امسال دوره بازپرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اشتغال از۴۸ ماه به ۸۴ ماه افزایش‌یافته است.

 رضایی گفت: تسهیلات اشتغال این نهاد  در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی ، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین در این مدت یک هزار و ۴۰۰نفر  از متقاضیان اشتغال نیز به مراکز کاریابی استان معرفی شده‌اند.

۵۳ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان البرز هستند.

برچسب‌ها اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره استان البرز اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره استان البرز اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد