Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کریستیانو رونالدو به رکورد 450 گل در پنج لیگ معتبر اروپایی دست یافت تا اولین بازیکنی باشد که به این آمار می رسد.
به گزارش آریا، کریستیانو رونالدو در جریان تساوی 2-2 یوونتوس مقابل آاس رم در هفته دوم سری آ زننده هر دو گل تیمش بود. بدین ترتیب رونالدو در 11 دیدار مقابل رم موفق به ثبت 9 گل و 2 پاس گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو با دو گلی که وارد دروازه آاس رم کرد، تعداد گل هایش در فصل 2020/21 سری آ ایتالیا را به عدد 3 رساند و اکنون به رکورد 450 گل در پنج لیگ معتبر اروپایی دست یافته است. او با پیراهن منچستریونایتد (84)، رئال مادرید (311) و یوونتوس (55) موفق شده مجموعاً 450 گل در 554 بازی در مسابقات پنج لیگ معتبر اروپایی به ثمر رساند. رونالدو اکنون بهترین گلزن تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی است.
در دیداری که هنریک مخیتاریان و ادین ژکو، قدر موقعیت های مسلم گلزنی را ندانستند، کریستیانو رونالدو از تک موقعیت های خود نهایت استفاده را برد تا اولین شکست فصل به تیم آندره آ پیرلو تحمیل نشود. رم گل دوم را در شرایطی دریافت کرد که تیم برتر زمین بود و یوونتوس به دلیل اخراج رابیو با 10 بازیکن به بازی ادامه می داد. کریستیانو رونالدو با دو گلی که وارد دروازه جالوروسی کرد، مجموع گل هایش در سال 2020 را به عدد 30 رساند تا برای چهاردهمین سال متوالی موفق به ثبت 30+ گل شود. رونالدو در 28 بازی اش در سال 2020 موفق به ثبت 30 گل و 6 پاس گل شده است.

- بارسلونا در نخستین بازی خود و در چارچوب سومین هفته لالیگا میزبان ویارئال بود و در نهایت تیم رونالد کومان با نتیجه پر گل 4-0 پیروز این بازی شد. آنسو فاتی، مهاجم جوان بارسلونا در این بازی بریس کرد و یک پنالتی نیز گرفت. آنسو فاتی با 17 سال و 332 روز سن، جوان ترین بازیکن در بین پنج لیگ معتبر است که از ابتدای فصل گذشته تا الان موفق به زدن 10+ گل در تمامی رقابت ها شده است. آنسو فاتی در 9 بازی آخری که فیکس بوده است، 7 گل زده است.
آنسو فاتی در اولین بازی فصل آبی اناری ها توانست دبل کند. او در پیروزی 4-0 بارسلونا دو گل اول را به ثمر رساند تا نشان دهد که گزینه جانشینی مناسبی برای سوارز است و شاید بارسا نیاز به جذب مهاجم جدید هم نداشته باشد. فاتی که فصل گذشته و در 16 سالگی توانسته بود به ترکیب بارسلونا برسد، امسال رسما به تیم اول باشگاه ملحق شده و حالا بار مسئولیت بیشتری روی اوست. مسئولیتی که به نظر نمی رسد برای فاتی چندان هم سنگین باشد.
فاتی دقیقه 70 بازی از زمین خارج شد و روی نیمکت، مورد استقبال ویژه رونالد کومان نیز قرار گرفت. مرد هلندی فاتی را در آغوش گرفت و به خاطر نمایش فوق العاده اش به او تبریک گفت. او در واقع ستاره شماره یک رونالد کومان در اولین شب مربیگری اش در نوکمپ بود.
آنسو فاتی در صحبت هایش پس از پیروزی بارسلونا گفت: وقتی شانس بازی کردن را کسب می کنم، مشتاق می شوم تا از آن بهره ببرم و بهترین استفاده ممکن را از این فرصت بکنم. من در کنار بهترین بازیکنان دنیا بازی می کنم و حقیقت این است که با شور و هیجان بسیاری پا به هر بازی می گذارم. نیمه اول بسیار عالی ای داشتیم و حتی از این نیز بهتر خواهیم شد. این یک مسیر رو به جلو است.
پاس آلبا خیلی خوب بود و به من اجازه گلزنی داد. بازی کردن در کنار مسی از بچگی رویای من بوده است. او همیشه در تمرینات و بازی ها به من کمک می کند و همیشه مرا راهنمایی می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونالدو پنج لیگ معتبر اروپایی فاتی پنج لیگ معتبر اروپایی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل

ایسنا/اردبیل سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: در بازرسی های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه های تفریحی استان تعداد ۱۲ مورد تجهیزات بازی غیر استاندارد به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره برداری از شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران پلمب شد.

حسنعلی حسین پور امروز ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه های تفریحی استان  تعداد ۱۲ مورد تجهیزات بازی غیر استاندارد با نام های تاب زنجیره ای، کشتی صبا، یورو بانجی، هلیکوپتر چرخشی، چرخ و فلک، ماشین شارژی، موتور برقی، پیست پرش در آسمان،  دو مورد قطار بدون ریل،  قطار کودک و ماشین برقی به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره برداری از شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران پلمب شد.

وی افزود: از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن مجوز بهره برداری معتبر و نصب آن در کنار تجهیزات اطمینان حاصل نمایند.

حسین پور تاکید کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مغایر، با مراجعه به درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir  نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه های مخلتف یا از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی