Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان بنادر و دریانوردی و یکی از شرکت‌های کشتیرانی خارجی فعال در حوزه خزر به امضاء رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، آقای فرهاد منتصر کوهساری؛ معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در مراسم امضای یادداشت تفاهم همکاری بین سازمان بنادر و یکی از بزرگترین شرکت‌های کشتیرانی خارجی، گفت:
پهلوگیری بدون نوبت همه کشتی‌های رو-رو در بنادر شمالی کشور و ایجاد خط منظم کشتیرانی رو-رو بین بنادر ایران، روسیه، قزاقستان و ترکمنستان از مزیت‌های این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین در این یادداشت تفاهم، بر ضرورت گسترش حمل و نقل کالا از طریق شناور‌های رو-رو در دریای خزر تأکید شد.
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به محدودیت‌های موجود برای ورود و تردد ناوگان زمینی به کشور‌های حوزه CIS و منطقه قفقاز، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های دریایی موجود و شناور‌های رو-رو در بنادر امیر آباد و نوشهر بایستی در دستور کار قرار گیرد.
کوهساری اضافه کرد: برای استفاده بیشتر از ظرفیت بنادر شمالی کارگروهی با حضور نمایندگان انجمن حمل و نقل بین المللی، اداره کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت هاو خطوط کشتیرانی فعال در دریای خزر، برگزار شده است.
وی گفت: در راستای توسعه همکاری‌ها با کشور‌های همسایه قرار است به زودی؛ تردد شناور‌های رو -رو از بنادر شمالی کشور طبق زمانبندی منظم صورت گیرد.
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: با امضای یادداشت تفاهم نامه یاد شده، شاهد توسعه همکاری‌های دریایی با کشور‌های شمالی خواهیم بود.
کوهساری گفت: از مهمترین دستاورد‌های تفاهم نامه بین سازمان بنادر و شرکت کشتیرانی خارجی؛ ارائه تخفیف تا 80 درصد در همه حقوق، عوارض و هزینه‌های بندری مترتب بر شناور‌های رو-رو در تمامی بنادر شمالی کشور است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پهلوگیری بدون نوبت سازمان بنادر و دریانوردی بنادر شمالی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خراسان شمالی مهد کشتی با چوخه است و پهلوانان زیادی از این خطه برای کشور در میادین ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده اند.
چوخه واژه‌ای کردی و نام لباسی است که کشتی گیران این رشته به تن می‌کنند که از شنل کوتاهی که کشتی گیران آن را با شال سفیدرنگی محکم می‌کنند تشکیل شده و از آنجا که این کشتی از قدیم در بین عشایر کرد شمال خراسان مرسوم بوده به نام کشتی باچوخه معروف شده است.
کشتی سنتی باچوخه خراسان شمالی سال ۸۷ به‌عنوان میراث معنوی به شماره ۳۰ در فهرست آثار ملی میراث ناملموس ثبت شد.

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • خط کشتیرانی منظم از ایران به غرب آفریقا راه‌اندازی می‌شود
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور