Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:59:42 GMT

راهنمای خرید لوستر مناسب برای منزل

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۵۹۶۰

راهنمای خرید لوستر مناسب برای منزل

راهنمای خرید لوستر مناسب برای منزل

خرید لوستر مناسب برای منزل نیاز به برنامه ریزی و تخمین صحیح دارد. راهنمای خرید لوستر برای دکوراسیون سنتی و مدرن مورد اهمیت است و شما را در خرید موفق کمک خواهد کرد. راهنمای خرید لوستر امکان یک نورپردازی عالی را فراهم می کند. لوسترها قرن ها به عنوان منبع روشنایی مورد استفاده بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابعاد اتاق در راهنمای خرید لوستر

یکی از نکات قابل توجه در راهنمای خرید لوستر این است که در هنگام خرید آن به ابعاد اتاق توجه کنید. لوستر می تواند منبع نور هر یک از اتاق ها باشد. قطعاً لوسترهای بزرگ برای محوطه های بزرگ و لوسترهای کوچک نیز برای اتاق های شخصی و کوچک استفاده می شوند. لوسترهای بزرگ معمولاً بر روی اُپن یا میز ناهارخوری نصب می شوند. در واقع این لوسترهای تماشایی برای جلوه بیشتر و ساخت کانون توجه در منزل مورد استفاده قرار می گیرند.

راهنمای خرید لوستر

ارتفاع سقف

در راهنمای خرید لوستر به ارتفاع سقف توجه می شود. سقف هایی با ارتفاع ۲ متر و کمتر گزینه مناسبی برای نصب لوسترهای معلق و آویزان نخواهند بود.

برای سقف هایی که ارتفاعی برابر با ۲ و نیم متر دارند، لوسترهای مدرن توصیه می شود. بهتر است فضای زیر لوستر برابر با ۲ متر در نظر گرفته شود. این ارتفاع تحت پوشش برای نمود و جلوه چراغ لوستر اهمیت دارد.

اگر ارتفاع سقف برابر با ۲۷۰ سانتی متر است، امکان استفاده از لوسترهای آویزان وجود دارد. برای این فاصله می توان از لوسترهای متصل و چند تکه استفاده نمود.

در سقف های سه و سه نیم متری، طول زنجیر لوستر افزایش می یابد.

در راهنمای خرید لوستر به این نکته اشاره می شود که لوستر با هر اندازه ای باید دو متر فضا زیر سلطه داشته باشد. در واقع ارتفاع ۴، ۵ و ۶ متری سقف ها با در نظر گرفتن این فضای تحت سلطه محاسبه می شود. به عنوان مثال اگر ارتفاع سقفی برابر با ۵ متر است، می توانید یک لوستر با ارتفاع ۳ متر را انتخاب و حدود ۲ متر فضا برای زیر آن در نظر بگیرید. با این ترفند بهره مندی از لوسترمناسب برای منزل فراهم خواهد شد.

مراقبت و نگه داری از اتصالات لوستر

اتصالات به کار رفته در لوستر باید به راحتی تنظیم شوند. اتصالات لوستر باید سبک باشند. این موضوع امنیت آن ها را افزایش خواهد داد. به طور کلی لوسترهای مدرن در اتصالات سبک تولید می شوند. لوسترهای سنتی با وزن زیاد تهیه می شوند و نمود و جلوه بیشتری دارند.

راهنمای خرید لوستر به نگه داری این چراغ های تزیینی نیز توجه دارد. لوسترها حداقل یک بار در سال نیاز به نظافت و تمیزکاری دارند. مراقبت کردن از لوستر در حین تمیزکاری بسیار مهم است. چون لوسترها از بافت حساس و شکننده ای برخوردار هستند. برای تمیز کردن لوسترها باید از مواد تمیز کننده کمک بگیرید. در این صورت نور منتشر شده از لوسترها باشکوه تر خواهد شد.

برای تمیزکاری لوستر کلید آن را بزنید. در ادامه لامپ های سوخته را با لامپ های LED  تعویض کنید. این لامپ با دوام بوده و انرژی کمتری مصرف می کند. برای تمیزکاری باید از اسپری تمیز کننده کریستال استفاده کنید. پارچه تمیز و سبکی همچون ماسلین را برای تمیزکاری چراغ های کریستالی لوستر انتخاب کنید. حوصله به خرج دهید و عجله نکنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: لوستر دکوراسیون سنتی ارتفاع راهنمای خرید لوستر ارتفاع سقف برای تمیز برای منزل سقف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۲ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه سقوط فردی در ارتفاعات کوهستانی شهرستان روانسر روستای شبانکاره محدوده غار کاوات اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه شاهو به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از دسترسی به فرد حادثه دیده و انجام اقدامات اولیه مصدوم به مکان امن منتقل شد.

وی ادامه داد: مصدوم پس از انتقال توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شد.

کد خبر 6088845

دیگر خبرها

  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • شمش خم کن چیست؟