Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ادامه ریزش‌های اخیر خود، در نیم ساعت ابتدایی معاملات امروز (دوشنبه ۷ مهر) تا ساعت ۰۹:۳۵ نیز با روند نزولی همراه شد و افت حدود ۳۲ هزار واحدی را تجربه کرد؛ نماگر بازار در حال حاضر روی ۱ میلیون و ۵۳۹ هزار واحد قرار دارد.

شاخص هم وزن نیز حدود ۲ هزار واحد کاهش یافت و به رقم ۴۰۴ هزار واحد برگشت؛ به گفته کارشناسان بازار سرمایه، کاهش شاخص هم وزن نشانه خروج پول حقیقی از بازار سهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأثیرگذاری ۳ نماد شاخص ساز گروه‌های فلزات در معاملات امروز نیز قابل توجه بوده و فارس، فولاد و فملی به ترتیب اصرگذاری منفی ۶ هزار، منفی ۵ هزار و منفی ۴ هزار واحدی در کاهش شاخص کل داشته اند.

این در حالی است که هفته گذشته مدیران عامل هر سه شرکت مالک نمادهای مذکور در حاشیه نشست رئیس سازمان ایمیدرو و شرکت‌های معدنی با رئیس سازمان بورس بر تشکیل صندوق بازارگردان مشترک با سرمایه اولیه ۳۰ هزار میلیارد تومانی خبر داده بودند.

ارزش کل بازار در حال حاضر ۵,۷۰۰ هزار میلیارد تومان است.

فشار عرضه بسیار شدید بوده و ارزش سهام حاضر در صف فروش نماد شپنا به ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است که در سال جاری بی نظیر بود. ارزش نمادهای وملی و خگستر حاضر در صف فروش، به ترتیب ۵۰۰ و ۴۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

تابلوی بورس برای تمام گروه‌های صنایع مختلف بورسی تقریباً ۱۰۰ درصد قرمزپوش شده است.

کد خبر 5034734

منبع: مهر

کلیدواژه: شاخص کل بورس كاهش شاخص بورس بازار سهام بازار سرمایه بازار سهام قیمت دلار تولید نفت ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت نفت شاخص کل بورس وزارت صنعت معدن و تجارت بورس قیمت طلا وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی بازار سهام اسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با افت ۲۰۶۴۶.۵۳ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸.۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۶۹۳۸.۱۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۴۰۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۱۳,۵۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۰,۷۴۳.۲۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۳۴۰,۳۰۸.۲۰۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6098131 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار