Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته از هفته سوم رقابت‌های سوپرلیگ یونان، آاک آتن میزبان لامیا بود و به پیروزی 3 بر صفر دست یافت. در این بازی کریم انصاری فرد از ابتدا در ترکیب آ.اک حضور داشت و در دقیقه 76 تعویض شد.

انصاری فرد یک موقعیت صددرصدی گل را نتوانست در این بازی به گل تبدیل کند و توپ او در جلوی دروازه باز به تیرک خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری فرد بعد از این بازی و پیروزی تیمش با خیال راحت درباره این موقعیت سوزی اش شوخی کرد و گفت: نمی توانم درباره خراب کردن این موقعیت توجیهی بیاورم. همه چیز از سوی همبازی هایم به بهترین شکل انجام شد ولی توپ به خوبی روی پایم قرار نگرفت. من نباید دیگر چنین فرصتی را از دست بدهم.

وی افزود: من در این صحنه به خط دفاع لامیا کمک کردم(به شوخی). وقتی آن موقعیت را از دست دادم در آن لحظه کلماتی به 3 زبان فارسی، انگلیسی و یونانی زمزمه می کردم و امیدوار بودم دوربین خبرنگارها را ملاقات نکنم. در آن لحظه نمی دانستم وقتی به خانه برمی گردم همسر به خاطر این موقعیت  در را روی من باز می کند یا نه(باخنده).

انتهای پیام/


 

منبع: فارس

کلیدواژه: کریم انصاری فرد یونان آ اک موقعیت سوزی انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری