Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@02:46:26 GMT

«تنت» در آمریکا کم‌فروغ ظاهر شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۶۴۳۱

«تنت» در آمریکا کم‌فروغ ظاهر شد

فروش ۳.۴ میلیون دلاری «تنت» در یک هفته اخیر و وضعیت نامناسب فروش در سینما‌های آمریکا موجب شده تا استودیو‌ها بزرگ‌ترین پروژه‌های خود را در اکران پاییزی هم قرار ندهند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، بدون داشتن بازار‌های لس‌آنجلس و نیویورک، فیلم «تنت» کریستوفر نولان در چهارمین آخر هفته نمایش خود در سینما‌های آمریکا با روی پرده رفتن در ۲۸۵۰ سالن توانست فقط ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون دلار بفروشد و به این ترتیب فروش کل خود در آمریکای شمالی را به رقم نسبتاً پایین ۴۱.۲ میلیون دلار برساند.

این فیلم حماسی جاسوسی ۲۰۰ میلیون دلاری، توانسته فروش ناامیدکننده داخلی خود را با عملکردی خوب در بازار‌های بین‌المللی جبران کند. این بلاکباستر محصول برادران وارنر توانسته ۱۵.۸ میلیون دلار دیگر در سطح جهان بفروشد و فروش کل بین‌المللی خود را به ۲۸۳.۲ میلیون دلار برساند.

برادران وارنر و تحلیل‌گران باکس‌آفیس انتظار دارند وقتی سینما‌ها در نیویورک سیتی و لس‌آنجلس اجازه افتتاح دوباره را در روز‌ها و هفته‌های آینده پیدا کنند، فروش این فیلم در آمریکا بیشتر شود. فیلم‌های نولان همیشه فروشی چشمگیر در دو بازار بزرگ سینمای آمریکا دارند.

اما از نظر بهبود کلی وضعیت گیشه در آمریکا هنوز تغییر خوبی دیده نشده و با ادامه پاندمی جهانی، استودیو‌های هالیوودی دارند بزرگ‌ترین پروژه‌های خود را از اکران پاییزی دور می‌کنند.

یکشنبه، استودیوی مستقل سولستیس که سازنده «Unhinged» با بازی راسل کرو است، گفت بسیاری از سینما‌ها دارند ساعات کاری خود را کم می‌کنند یا حتی دوباره درهای‌شان را می‌بندند، چون محصول کافی ندارند.

در آخر هفته‌ای که گذشت، باکس آفیس فقط شامل فیلم‌های تکراری و یک مستند جدید درباره کنسرت‌های گروه موسیقی BTS می‌شد. سینما‌ها همچنین چند نمایش ویژه کوچک و حتی اکران دوباره فیلم‌های قدیمی را امتحان کردند.

به طور مثال، «جنگ ستارگان: امپراتوری حمله می‌کند» به مناسبت ۴۰ سالگی دوباره روی پرده‌های بزرگ رفت. این فیلم قدیمی توانست از ۲۰۹۷ پرده سینما مبلغ قابل توجه ۹۰۸ هزار دلار کسب کند.

به این ترتیب «جنگ ستارگان» در باکس آفیس آخر هفته پشت سر «تنت»، فیلم «جهش‌یافته‌های نو» با فروش ۱.۱ میلیون دلار، «Unhinged» یا «قاطی کرده» با یک میلیون دلار و مستند BTS با فروش تخمینی ۹۶۰ هزار دلار قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینما و تئاتر فیلم های سینمایی کریستوفر نولان میلیون دلار سینما ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!

بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره واگذاری سرخپوشان به کنسرسیوم ۶ بانک اظهار کرد: به نظرم از این کاسه آب به آن کاسه آب ریختند. تا زمانی که باشگاه‌های ما خصوصی نشوند و بخواهند به بانک‌ها و پتروشیمی بدهند همان آش و همان کاسه است و تغییری صورت نمی‌گیرد. به طور حتم مدیران پرسپولیس را دولت انتخاب می‌کند و سرخپوشان را به ظاهر  واگذار کردند. هیچ اتفاقی نیفتاده است. باشگاه پرسپولیس چه آورده‌ای دارد و فقط ۱۰۰ میلیارد تومان  بدهی دارد و چه انتظاری می‌توانیم از این باشگاه داشته باشیم. به هر حال ما داریم سر‌ ای اف سی  را کلاه می‌گذاریم.  

او افزود: این ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را بفروشند و به بخش خصوصی بدهند و ببینند آنها چه کار می‌کنند. در بین ۱۶ تیم فقط یکی، ۲ تیم خصوصی هستند و بقیه تیم‌ها از سوی دولت حمایت می‌شوند و  به این صورت درست نیست. ما باید از ترکیه یاد بگیریم که چقدر زیبا بخش خصوصی در فوتبالش فعالیت می‌کند. متاسفانه باشگاه پرسپولیس دولتی‌تر از قبل شد. قبلا وزارت ورزش نظارت داشت، اما اکنون می‌بینیم که  این باشگاه به ۶ بانک سپرده شده است.  

سلطانی درباره اینکه قرار است ۵ درصد سهام سرخابی‌ها را به پیشکسوتان بدهند، گفت: باشگاهی که ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، سهامش را می‌خواهند به پیشکسوتان بدهند چه چیزی می‌خواهند به ما بدهند. اگر جیب ما را نزنند شانس آوردیم. همه این‌ها اسم، حرف و کشک است. ۵ درصد سهام ۱۰۰ میلیارد بدهی را می‌خواهند به ما بدهند. پرسپولیس از کجا پول و درآمد دارد که می‌خواهند به ما پیشکسوتان بدهند. هر ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال زیان ده هستند. 

او ادامه داد: به نظرم اگر کارشناسان و اهالی فن درباره این ۲ باشگاه تصمیم بگیرند خیلی خوب است، اما چند نفر دور هم نشستند و  با هم زد و بند کردند و برای تایید‌ ای اف سی کار‌هایی انجام دادند تا این ۲ باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • زیر تیغ
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد