Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هندو مذهبان پاکستان اعلام کرد: در اعتراض به قتل ۱۱ هم کیش خود در هند به لاهه مراجعه می‌کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز؛ «رامیش کومار» رئیس شورای هندو مذهبان پاکستان و عضو پارلمان این کشور اعلام کرد: سازمان اطلاعات و امنیت هند (راو) 11 پاکستانی هندو مذهب را به جرم عدم همکاری اطلاعاتی علیه کشورشان به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در یک کنفرانس خبری که همراه با تنها عضو باقی مانده این خانواده برگزار شد تاکید کرد: تا زمان حصول نتیجه دست از اعتراضات خود بر نخواهیم داشت.

رامیش کومار که اخیرا دست به تظاهرات در شهرهای مختلف پاکستان نیز زده بود اظهار داشت: ما به مجامع بین‌المللی نیز مراجعه می کنیم و علیه هند تشکیل پرونده خواهیم داد.

عضو پارلمان پاکستان افزود: دهلی نو باید در دادگاه لاهه نیز مقابل عملی که انجام داده پاسخگو باشد و بیان کند که چرا اتباع پاکستانی را به قتل رسانده است.

وی اضافه کرد: هند باید اجازه تحقیقات در این پرونده را به ما بدهد و حتی در صورت نیاز جنازه این افراد خارج شده و کالبد شکافی صورت خواهد گرفت.

عضو باقی مانده این خانواده نیز تاکید کرد: اگر دادگاه عدالت را برقرار نکرده و رای عادلانه ای صادر نکند خود را آتش خواهد زد.

گفتنی است اخیرا 11 عضو یک خانواده هندو مذهب پاکستانی که در هند زندگی می کردند به طرز اسرار آمیزی جان خود را از دست دادند و تنها عضو خانواده که در شب حادثه بیرون از خانه مانده بود زنده ماند.

هند بدون صادر کردن اجازه تحقیقات به پاکستان در مورد این پرونده و اتهامات موجود سکوت کرده است.

هندوهای پاکستان در اعتراض به قتل 11 هم کیش مقابل سفارت هند تحصن می‌کنند

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار هند اخبار پاکستان اخبار هند اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا، امروز شنبه در اظهاراتی ادعاهای وزارت امور خارجه آمریکا درباره دست‌داشتن سرویس‌های اطلاعاتی روسیه در حمله‌های سایبری علیه اروپا را دروغی تحریک‌آمیز دانست.

آنتونوف اعلام کرد: ما این‌دست اظهارات را مثالی دیگر برای دیپلماسی بلندگوها و دلیلی برای تمایل توصیف‌ناپذیر واشنگتن برای گرفتن انگشت اتهام ارتکاب اشتباه‌های مرگبار به سوی روسیه می‌دانیم.

سفیر روسیه در آمریکا گفت: ما بارها و بارها به آمریکایی‌ها گفته‌ایم که اگر شکی دارند باید آن را از طریق کانال‌های رسمی، به همراه ارایه حقایق مشخص و دلایل ملموس منتقل کنند.

آنتونوف تصریح کرد: مقام‌های آمریکایی، به آسانی، هیچ دلیلی برای اثبات نکات اعلامی (ادعاهای) خود ندارند. روشن است که این داستان‌های دروغین و تحریک‌آمیز، همچون سال‌های گذشته، با نزدیک‌شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزایش خواهند یافت.

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد: تبلیغات دروغین و نپذیرفتن آشکار برگزاری گفت‌وگوهای حرفه‌ای امنیت اطلاعات بین‌المللی را کاهش می‌دهد.

کد خبر 6096128

دیگر خبرها

  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟