Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، موسیقی نمایش علمدار به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی و با همراهی ارکستر سمفونیک تهران ساخته پوریا خادم و به رهبری بردیا کیارس روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آتی ۱۶ و ۱۷ مهر همزمان با ایام اربعین حسینی از ساعت ۱۸ اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علاقه‌مندان می توانند از طریق اپلیکیشن روبیکا در کانال علمدار در این رویداد فرهنگی و خیریه مشارکت کنند.
پیش از این داریوش ارجمند، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان، هادی حجازی و پرویز پرستویی روایتگران افتخاری اولین دوره اجرا در کنار دیگر عوامل؛ شامل آهنگساز: پوریا خادم
رهبر ارکستر: بردیا کیارس، نویسنده: محمد رضا کوهستانی، طراح حرکت: علی براتی، طراح نور: مرتضی نجفی، طراحان صدا: سروش محمدی و نوید شیخ، طراح لباس: مژگان عیوضی، ویدئو آرت: پژمان زهاب با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند تجربی بودند.

موسیقی‌نمایش علمدار با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع)، تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی از اول مهر در تالار وحدت به روی صحنه رفته است و دیشب (یکشنبه ۶ مهر) آخرین اجرای خود را به روی صحنه خواهد برد.

علمدار نوشته محمد رضا کوهستانی است که با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و خوانندگی پوریا اخواص و آهنگسازی پوریا خادم و طراحی حرکت علی براتی با اهداف خیرخواهانه با تماشاگران محدود و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت آنلاین (برخط) با روایت افتخاری هنرمندان از ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می شود و کلیه درآمدهای آن از طریق موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه مناطق محروم روستایی و محلات کم بضاعت شهری در استان سیستان و بلوچستان می‌شود.

در این رویداد ۷۲ نوازنده به رهبری بردیا کیارس گروه بازیگران علمدار را همراهی کردند و هر شب هنرمندانی  نظیر مهدی سلطانی، فرهد قائمیان، داریوش ارجمند، پرویز پرستویی، هادی حجازی فر و حسین پاکدل روایتگری داستان علمدار را برعهده داشتند.

برچسب‌ها داریوش ارجمند اربعین حسینی پرویز پرستویی تالار وحدت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داریوش ارجمند اربعین حسینی پرویز پرستویی تالار وحدت داریوش ارجمند اربعین حسینی پرویز پرستویی تالار وحدت اخبار کنکور پرویز پرستویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار خداداد تیموری رئیس بنیاد برنای کشور گفت: بنیاد برنا با کمک خیران و بودجه قابل توجه اش در باب مسائل و مشکلات اقتصادی، اشتغال، تحصیل، سلامت، مسکن، نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهد.
تیموری افزود: در تعدادی از استان‌ها که به عنوان معین شناسایی شده اند دفاتر استانی بنیاد برنا راه اندازی می‌شود.
وی گفت: هدف از تشکیل برنا ساماندهی ده‌ها خیریه مستقل در کشور است تا ضمن پشتیبانی خدمات خیریه‌ای و ارائه کارت‌های اعتباری قرض‌الحسنه برای تمام اقشار جامعه بویژه اشتغال زایی به صورت جامع‌تر و کامل تری ارائه شود.
به گفته تیموری، ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال و کار آفرینی، کمک به ساخت مسکن قشر ضعیف جامعه و چندین برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های شاخص این بنیاد است.
در این مراسم علی رضوانی به عنوان مدیر بنیاد برنا استان سمنان معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد