Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش‌بینی انجام شده توسط وزرات کشاورزی ایالات متحده برای فصل برداشت ۲۰۲۰/۲۱ نشان می‌دهد که چین در عرضه بسیاری از محصولات کشاورزی، بزرگترین تولیدکننده در جهان خواهد بود.

به گزارش پول نیوز ، چین به رغم پیشرفت قابل توجه برای حرکت به سمت یک جامعه خدماتی کماکان به عنوان یک تولیدکننده عمده محصولات کشاورزی، خصوصا در زمینه محصولات زراعی و میوه، باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در فصل برداشت 2020/21، وزارت کشاورزی ایالات متحده پیش‌بینی می‌کند که 37درصد بادام زمینی، 29درصد برنج جهان، همچنین 23درصد پنبه، 22درصد ذرت و 18درصد گندم در چین برداشت شود.

 

گفتنی است که این امر چین را به بزرگترین تولیدکننده بادام زمینی، برنج و گندم در جهان، همچنین دومین تولیدکننده بزرگ ذرت، پس از ایالات متحده و پنبه پس از هند تبدیل می‌کند.

 

تولید سویا در چین، تنها 5درصد از کل سهم جهانی را تشکیل می‌دهد زیرا ایالات متحده، برزیل و آرژانتین تولیدکنندگان بسیار بزرگتری در این زمینه هستند.

 

این کشور همچنین دومین تولیدکننده کانولا در جهان (19درصد) پس از کانادا است. علاوه بر این، چین 47درصد از گردوی جهان را تولید می‌کند.

 

در اینفوگرافیک ارائه شده، پیش‌بینی سهم تولید جهانی محصولات کشاورزی منتخب چین در فصل برداشت 2020/21 را مشاهده می‌کنید؛

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز گندم چین بادام زمینی کروناویروس وزارت کشاورزی آمریکا محصولات کشاورزی ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید عسل دارد.

نوبخت اژدری ۱۱ اردیبهشت در جلسه منتخبین جدید هیات مدیره تعاونی زنبورداری گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید دارد.

اژدری با بیان اینکه در سال گذشته ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل از زنبورستانهای استان برداشت شده است، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات گردآوری شده، در استان اردبیل بیش از ۵۰۲ هزار و ۹۶۹ کلنی زنبور عسل مدرن با میانگین تولید ۱۴.۷ کیلوگرم عسل و میانگین تولید در کلنی های سنتی ۶.۷ کیلوگرم عسل می باشد.

این مقام مسئول افزود: تعداد کل زنبورستان‌های این استان را بر اساس اطلاعات آماری انجام شده ۳ هزار و ۷۱۴ زنبورستان شمارش شده و افراد شاغل در این زنبورستان‌ها ۶ هزار و ۲۴۳ نفر بر اساس تعداد کلنی می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل قطب کشاورزی است و ۳۵ درصد اشتغال به این بخش مربوط می شود و بیانگر این است که یک سوم اشتغال وابسته به بخش کشاورزی است اما متأسفانه فرهنگ تعاون در این استان زرخیز جای خود را باز نکرده است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • در سال ۱۸۱۶ جهان شاهد سالی بدون تابستان بود
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • بزرگ‌ترین شهرهای جهان ۲۰۲۴ بر اساس جمعیت و مساحت