Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید نسیمی روز دوشنبه در بازدید از سامانه های جاده اردبیل - پارس آباد گفت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در این مدت با ۸۴۵ هزار تردد در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس و ۷۲۳ هزار تخلف نیز در محور رفت و برگشت اردبیل - سرعین ثبت شده است.

وی شناسایی ناوگان باری با تناژ اضافی غیرمجاز و برداشت پلاک و سرعت خودروهای عبوری را از قابلیت‌های مهم سامانه توزین حین حرکت عنوان کرد و افزود: برای نصب این سیستم بیش از ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شناسایی و ثبت بیش از ۳۲ هزار مورد تخلف اضافه تناژ و سرعت غیرمجاز توسط سامانه های توزین حین حرکت (WIM) در جاده های استان در ۶ ماهه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد بیش از ۱۵هزار و مورد تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است. 

او از رانندگان خواست علاوه بر رعایت فاصله طولی بویژه در فصول بارندگی و رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه سبقت‌های غیرمجاز و تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها پرهیز کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

نسیمی هوشمندسازی جاده‌های استان را از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بر شمرد و ادامه داد: هم اکنون علاوه بر ۶۸ سامانه تردد شمار، ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۵۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت در راه های ارتباطی استان فعال است.

سرپرست مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیـل با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: در ۶ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال مجموع تردد در مبادی ورودی و خروجی استان کاهش داشته است.

برچسب‌ها اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای اردبیل اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای اردبیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران

تین نیوز

بیش از ۶۴ میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده های مازندران ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود سه درصد افزایش یافته است.

حسن جهانیان افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته و به بیش از پنج میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

جهانیان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود چهار هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود