Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کلاردشت سفر به این شهرستان ممنوع شده است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، مسافرت‌ها نقش مهمی در انتقال ویروس کرونا دارد و در زمان‌های مشخص از مردم کشور تقاضا شده است با توجه به وضعیت قرمز کرونا در مازندران به این استان سفر نکنند.

 

فرماندار کلاردشت در این باره گفت:با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان کلاردشت و براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این شهرستان، از فردا سه‌شنبه عبور و مرور تمام مسافران در مبادی ورودی شهرستان کلاردشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«کامران پولادی» از تعطیلی تمام تفرجگاه‌ها و اماکن توریستی اعم از کوهنوری، دریاچه دریوک و روستای مازیچال تا اطلاع ثانوی خبر داد و بیان کرد: ورودی‌های عباس آباد و مرزن آباد به کلاردشت با اعمال محدودیت‌ها برای ورود افراد غیربومی و مسافران از فردا انجام می‌شود و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

 

فرماندار کلاردشت با اشاره به اینکه کرونا تمام نشده است، تصریح کرد: مردم از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند چرا که موج سوم کونا کشور را درگیر کرده است.

 

پولادی با اعلام اینکه افزایش تردد در محورهای استان نوید خوبی برای روزهای آینده ندارد، گفت: مجدد از مردم می‌خواهیم همانند ماه های گذشته از سفر‌های غیرضرور به استان مازندران اجتناب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه باید برای حفظ سلامتی خود و جامعه و در حمایت از پزشکان و پرستاران در خانه بمانیم، افزود: مردم هشدار و توصیه‌های کادر درمانی در مواجهه با کرونا را جدی بگیرند.

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا کلاردشت مازندران سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد