Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس با عملکردش بالاتر از همه دروازه‌بانهای آسیا قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حامد لک دروازه بان موفق پرسپولیس که یکی از خریدهای خوب این تیم در فصل نقل و انتقالات بود، پنجمین  تجربه حراست از چارچوب این تیم در آسیا را هم با کلین شیتی دیگر پشت سر گذاشت تا حالا با ثبت ۴ کلین شیت، بهترین عملکرد را در بین دروازه بانهای آسیایی به خود اختصاص داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک در مجموع ۵ بار برای سرخ پوشان به میدان رفته که در ۴ بازی دروزاه‌اش را بسته نگه داشته و در یک بازی یک بار دروازه‌اش باز شده که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است.

حامد لک حالا نه تنها با ۴ کلین شیت بیشترین آمار کلین شیت در این رقابتها را به خود اختصاص داده است، بلکه با تنها یک گل خورده در ۵ بازی که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده، رکورددار کمترین گل خورده به ازای بازی نیز می‌باشد. لک در این ۵ دیدار مجموعا ۱۲ بار نیز سیو موفق داشته است.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شب گذشته موفق شد تیم السد قطر را با نتیجه یک بر صفر شکست داده تا به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه یابد. 

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس آسیا ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد