Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان دستورالعملی فراروی نخبگان نظام اسلامی قرار دادند که در این بیانیه همه پیشرفت ها در کشور و جایگاهی که ما را به تمدن اسلامی می رساند، دیده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین "حسین علیدادی سلیمانی" صبح امروز هفتم مهرماه در مراسم آغاز به کار رسمی دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در کرمان اظهار کرد: در زمینه فهم کلام الهی و قرآن کریم تفاسیر مختلف نوشته شده و یکی از آنها تفسیر قرآن با قرآن است و در قرآن کریم آیات محکم و متشابه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی نیز آیات محکم و متشابهی دارد که آیات محکم انقلاب فرمایشات، منویات و دستورالعمل های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و هر کجا امر بر ما مشتبه می شود باید آن را به محکمات برگرداند و هرجا اختلاف نظری پیش می آید باید به فرمایشات این دو بزرگوار برگردیم تا امری که مشتبه شده را بفهمیم.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان دستورالعملی فراروی نخبگان نظام اسلامی قرار دادند که در این بیانیه همه پیشرفت ها در کشور و جایگاهی که ما را به تمدن اسلامی می رساند، دیده شده و نیاز است تا چهره های اندیشمند، دلسوزان نظام و صاحب نظران در این رابطه سه مسئله را به صورت جدی مورد توجه قرار بدهند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: نخستین مسئله فهم فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است یعنی آن قرائتی که منویات رهبری است و زمانی که گفتمان نظام و انقلاب این بشود، آنچه خواسته مقام معظم رهبری است در بدنه جامعه و مجامع علمی جایگاه خود را پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه باید گام دوم را محکم تر برداریم، افزود: گام اول مهم، گام دوم مهم تر است و گام سوم مهم ترین است که این گام اجرائی کردن و عملیاتی کردن منویات است و در این صورت شیرینی آن در ذائقه توده های مردم احساس می شود.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: مسئولیت بسیار سنگینی داریم و امیدوارم با برگزاری چنین نشست هائی و با کمک حوزوی ها و دانشگاهیان که دغدغه انقلاب را دارند، سهم و بخشی از دینی که بر گردن ماست را ادا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کرمان گام دوم انقلاب استانی سیاسی اخبار سیاسی کرمان بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد