Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@02:28:08 GMT

توصیه قالیباف برای بودجه‌۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۱۸۶

توصیه قالیباف برای بودجه‌۱۴۰۰

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در دهمین نشست شورای هماهنگی کمیسیون‌ها و هیئت رئیسه مجلس، با اشاره به وجود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام عمرانی در کشور گفت: مجلس باید قانون جامعی را در این باره تصویب کند که اجازه داده شود در مورد طرح‌های نیمه تمام عمرانی کشور با تقسیم به چند گروه و به صورت موردی تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی را از اولویت‌های بخش مسکن ذکر کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی باید یک برنامه زمانی یک ساله تا پایان دولت فعلی و نیز یک برنامه زمانی پنج ساله تهیه کند تا مشخص شود در برنامه هفتم توسعه چه اقداماتی باید در زمینه مسکن و نیز طرح‌های عمرانی صورت گیرد.

رئیس مجلس تاکید کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ باید با نگاه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور بسته شود.

قالیباف گفت: برنامه هفتم توسعه باید جلوی تمرکزگرایی در کشور را بگیرد و برخی احکام، به صورت استانی و برخی دیگر ملی شوند و این دو منطبق بر پیشران‌های ما در سطح ملی قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه تفریغ بودجه شهرداری‌ها حتماً به نظارت نیاز دارد و جایی که باید نظارت کند حتماً مجلس شورای اسلامی است، گفت: باید اجازه دهیم شهرداری‌ها درآمد پایدار داشته باشند.

در این نشست رئیس کمیسیون عمران نیز گزارشی از آخرین وضعیت مسکن در کشور و همچنین طرح‌های نیمه تمام را ارائه کرد و روسای سایر کمیسیون‌ها نیز به ارائه پیشنهادهای خود در بخش مسکن پرداختند.

پربیننده ترین پرداخت یارانه جدید ۱۲۰هزارتومانی تغییرات جدید در طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی رد طرح جذب استخدام معلمان حق‌التدریسی در کمیسیون آموزش دارندگان سهام عدالت برای فروش سهام خود عجله نکنند جزییات جدید از طرح اعطای کوپن الکترونیک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف طرح های عمرانی بودجه ریزی سازمان برنامه بودجه بودجه 1400 قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت طرح های نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سلمان اسماعیلی در همایش روز شورا در جمع شورا‌های شهر و روستا ملایر افزود: روستا‌هایی که در محور سد کلان، بخش زند و دره جوزان هستند، ظرفیت بالای گردشگری دارند که باید شورا‌های اسلامی با همراهی دهیاران و مشارکت مردم برای توسعه این بخش‌ها تلاش کنند.

او با بیان اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان توسعه ایجاد کرد، گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم شورا‌های اسلامی باید مردم را وارد کار کنند تا توسعه محقق شود.

فرماندار ملایر همچنین نهضت ملی مسکن را طرحی بی‌بدیل در دولت سیزدهم برشمرد و تأکید کرد: شورا‌های اسلامی باید از این فرصت مغتنم برای بزرگتر شدن شهر‌ها مردم را پای کار بیاورند تا شرایط زیست مناسبی برای شهروندان ایجاد و منجر به رشد تولید، رونق گردشگری و ایجاد درآمد شود.

شهردار ملایر هم گفت: بودجه شهرداری از سال ۱۴۰۰ از ۲۵۰ میلیارد تومان به یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ افزایش یافت که با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر یک تحول خوبی در بودجه شهرداری ملایر ایجاد شد.

مجید فرجی، بودجه جاری و عمرانی شهرداری را ۴۰ به ۶۰ عنوان کرد و افزود: ۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه امسال برای هزینه‌های عمرانی پیش بینی شده است.

او تکمیل مجموعه جهان کوچک، هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه پس از ۱۶ سال، آغاز عملیات اجرایی طرح راستان، مرکز تجارت جهانی مبل و منبت و ایجاد مرکز تجاری سرای ایرانی در ساختمان پلاک ۱۷ را از دیگر اولویت‌ها و طرح های عمرانی شهرداری برشمرد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور