Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-نشست بررسی مشکلات تولیده‌کننده ورشکسته در دادستانی کل کشور با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور برگزار شد. خبرگزاری میزان -چهارشنبه هفته گذشته بود که در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن کارخانه «فرش تابان مهر» و اظهارات مهدی کلیددارزاده، مدیرعامل این شرکت، معاون قضایى دادستان کل کشور از ورود قوه قضاییه برای بررسى مشکل این تولید کننده و پیگیرى وقایعى که در گذشته اتفاق افتاده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیرامون حل مشکلات این تولیدکننده شب گذشته، جلسه‌ای در دادستانی کل کشور برگزار شد.
در این جلسه که سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور و رییس کمیته حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری قوه قضائیه، زالی دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صمت و مهدی کلیدارزاده، مدیرعامل شرکت تابان کشور در آن حضور داشتند، مشکلات این شرکت تولیدی ورشکسته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون دادستان کل کشور، پس از استماع اظهارات کلیددارزاده گفت: قصد ما این است که مسائل و مشکلات مطرح شده مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد.
عمرانی از وکیل این شرکت تولیدی، درخواست کرد گزارشی از مشکلات شرکت و درخواست‌های مد نظر به صورت گردش کار به دادستانی کل کشور ارائه کند.
رییس کمیته حمایت از تولید و سرمایه گذاری قوه قضاییه ضمن تاکید بر پیگیری فوری و بررسی مشکل واحد تولیدی مذکور تاکید کرد: مجموعه اى براى حمایت از تولید و ذیل ستاد اقتصاد مقاومتى قوه شکل گرفته، درب باز دادستانى کل کشور براى استماع صحبت‌های تولیدکنندگان که به دستورات و اقدامات رئیس قوه قضاییه امیدوار و دل بسته اند کمترین کارى است که در وهله اول انجام مى شود.   وی با بیان اینکه اکثر مشکلات مطروحه با دستگاه‌های مختلف از جمله سیستم بانکی، تأمین اجتماعی، مالیات، گمرک و وزارتخانه هاى صمت و جهاد است، گفت: اساس کار مداخله و حل و فصل مشکلات و در صورت لزوم تذکرات و هدایت امور به مسیر قانونى همگام با سیاست هاى کلى نظام در سال مزین به جهش تولید است.
معاون دادستان کل کشور گفت: در راستای رفع مشکل تولید در اکثر موارد کارخانه‌ها و بنگاه هاى تولیدى مورد بازدید قرار مى گیرند.
عمرانی با اشاره به ظرفیت‌های قوه قضاییه در زمینه رفع مشکل تولید اظهار کرد: باید براى اجراى فرمان مقام معظم رهبرى در تحقق جهش تولید از همه ابزار و ظرفیت هاى قانونى بهره جست و ما اجازه نخواهیم داد در شرایط موجود هیچ کارخانه اى تعطیل و کارگرى بیکار شود و مصمم هستیم با کسانى که تعمداً چوب لاى چرخ تولید بگذارند قاطعانه برخورد نماییم.
همچنین در این جلسه کلیدارزاده، مدیرعامل کارخانه ورشکسته «فرش تابان مهر»، با تشریح مشکلات خود در راه اندازی مجدد کارخانه، ضمن تقدیر از ورود فوری مسئولان به موضوع و پیگیری‌های انجام شده گفت: برگزاری جلسه بررسی مشکلات شرکت و پیگیری‌های معاون دادستان کل کشور باعث قوت قلب بنده شد.

وی با اشاره به اظهارات معاون دادستان کل کشور در رابطه با پیگیری جدی موضوع ابراز امیدواری کرد تلاش مسئولان در جهت رفع مشکلات کمک کند.
این تولیدکننده در اظهارات خود گفت:اطمینان دارم با توجه به توجه ویژه‌ای که اخیرا به موضوع رونق تولید بدلیل رونق تولید شکل گرفته است، مشکلات کارخانه مجدانه پیگیری می‌شود.

گفتنی است هفته پیش گفت و گویی از کلیددارزاده، تولید کننده کشور مبنی بر اینکه کارخانه وی دچار ورشکستگی شده و خواستار کمک مسئولان در بازگشایی مجدد کارخانه خود شده بود، در فضای مجازی منتشر شد.

کلیددارزاده با گلایه از بانک سپه و سازمان تامین اجتماعی از ورشکستگی کارخانه خود به دلیل فشار نهاد‌های مختلف دولتی خبر داده بود.

وی که از ایرانیان مقیم آلمان است گفت: در پی دعوت مسئولان دولت ایران برای اشتغالزایی و تولید به کشور آمده، ولی حالا نه تنها کارخانه فعالی ندارد بلکه سرمایه خود را نیز از دست داده و به دلیل ممنوع الخروجی، ۶ سال است که فرزندان خود را ندیده است و سازمان تأمین اجتماعی در اقدامی غیرقانونی، کارخانه اش را توقیف و کلید همه درهایش را عوض کرده است.
انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید دادستان کل کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید دادستان کل کشور معاون دادستان کل کشور حمایت از تولید قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم

معاون سابق قوه قضائیه گفت: طی مدتی که مسئولیت معاونت اول قوه قضاییه را عهده‌دار بودم، ارتباطات مستمر و خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آیین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائیه پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، حجت‌الاسلام مصدق طی سخنانی ضمن تشکر، قدردانی و طلب حلیّت از رئیس قوه قضائیه و مجموعه دستگاه قضایی، خدمت به مردم را مهم‌ترین عبادت دانست و اظهار کرد: مفتخر هستم که حدود ۳۵ سال از عمر خود را در دستگاه قضایی و در راه ارائه خدمت به مردم صرف کردم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه همه ارکان قوه قضائیه در اجرای دقیق سند جدید تحول و تعالی دستگاه قضایی کوشا باشند، گفت: جا دارد از همه مسئولان و افرادی که در تنظیم و تدوین سند تحول و تعالی جدید قوه قضائیه نقش داشتند، قدردانی به عمل بیاورم.

حجت‌الاسلام مصدق افزود: طی مدتی که مسئولیت معاونت اول قوه قضائیه را عهده‌دار بودم، ارتباطات مستمر و خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم و جا دارد که در این راستا از آقای مخبر معاون اول دولت، وزیر دادگستری و هیئت رئیسه مجلس قدردانی کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عملیات افتخارآمیز «وعده صادق» و تنبیه صهیونیست‌های متجاوز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طی روز‌های اخیر شاهد بودیم که همه مردم ایران از انجام عملیات وعده صادق که توسط سپاه انجام شد، احساس غرور کرده و به ایرانی بودن خود افتخار و مباهات کردند؛ به طور کلی از مجموعه نیرو‌های مسلح اعم از ستاد کل، ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع که برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند قدردانی به عمل می‌آورم.

حجت‌الاسلام خلیلی نیز طی سخنانی در این مراسم، اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهم که توفیق دهد تا بتوانم در مسئولیت معاونت اول قوه قضائیه، در جهت بسط و گسترش عدالت، منشأ اثر باشم.

وی ضمن قدردانی از اقدامات حجت‌الاسلام مصدق طی دو سال و نیم گذشته در مسئولیت معاونت اول قوه قضائیه گفت: ما باید از تجارب حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق به نحو احسن استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام خلیلی افزود: همه ما باید توجه داشته باشیم که در طول دوران مسئولیت خود، نه تنها از ارتباط با خداوند متعال غافل نشویم بلکه دائماً این ارتباط را افزایش دهیم.

معاون اول قوه قضائیه همچنین گفت: اگر ما امروز از تحول در دستگاه قضا سخن می‌گوییم و می‌خواهیم به نقطه مطلوب در قوه قضائیه برسیم، باید ابتدا به این حقیقت بیرونی که می‌خواهیم تحول را به معنای واقعی کلمه در دستگاه قضایی اجرا کنیم، باور داشته باشیم.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که همه ما دست به دست هم دهیم و تمام توان، ظرفیت، همبستگی، دلبستگی و انسجام خود را برای رسیدن به تحول و تعالی در دستگاه قضا و اجرا و عملیاتی‌سازی رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضائیه به کار بگیریم.

حجت‌الاسلام خلیلی با بیان اینکه مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا که مسیری سخت و دشوار است را نمی‌توان به‌تن‌هایی طی کرد، گفت: امروز زمان کوتاه است و ضرورت دارد که همه ما با مشارکت جمعی، تمام تلاش خود را صرف کنیم تا به هدف بزرگ تحول و تعالی در دستگاه قضایی نائل شویم.

در پایان این مراسم، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، آیین تکریم و معارفه معاون اول دستگاه قضا انجام پذیرفت.

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری