Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@04:00:45 GMT

حد مجاز کاهش وزن در یک هفته چند کیلو می‌باشد؟

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۵۲۶

حد مجاز کاهش وزن در یک هفته چند کیلو می‌باشد؟

متخصص تغذیه گفت: افراد مختلف با توجه به سیستم بدنی باید از رژیم‌های مختلف غذایی استفاده کنند اما برای این کار حتما باید به متخصص تغذیه مراجعه کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، معصومه مرادی متخصص تغذیه با اشاره به درصد بالای افراد مبتلا به چاقی به خصوص در تهران و کلانشهرهای بزرگ، برنامه رژیم غذایی مناسبی را برای این افراد پیشنهاد کرد و گفت: ده ها مدل رژیم در اینترنت حتی به طور رایگان برای افراد وجود دارد ولی هر فرد باید با توجه به سیستم بدن خود رژیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:کاهش نیم تا یک کیلو وزن در هفته نرمال است، اگر بیش از این باشد یعنی به جای کاهش چربی‌های بدن، از آب بدن کم شده است به همین علت افراد باید به متخصص تغذیه مراجعه کنند و باتوجه به شرایط و مقدار غذای دریافتی، برنامه رژیم خود را تنظیم کنند تا حداکثر یک کیلو کاهش وزن در هفته را داشته باشند که این مقدار حدود ۸۰  تا ۹۰ درصد از چربی های بدن است.

وی با اشاره به روش‌های متفاوت در طب سنتی و متخصص های تغذیه گفت: طب سنتی را قبول نداریم ولی طب ایرانی درست است. چون اکثر افراد چاق طبع بلغمی دارند و دکترهای طب سنتی اسیدهای چرب این افراد را قطع می‌کنند در صورتی‌که ما تجویز مسهل مواد غذایی در کنار یکدیگر را برای افراد تجویز می کنیم. به عنوان مثال به افراد توصیه می‌شود از ماست با دارچین یا زنجبیل به طور همزمان استفاده کنند تا  بعدها به دلیل سردی ماست دچار پوکی استخوان نشود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: اضافه وزن کاهش وزن تغذیه لاغری متخصص تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

کد خبر 6087351

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • کاهش سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟