Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و ششمین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی تهران برگزار و عباسعلی خونساری به عنوان دبیر این تشکل انتخاب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیست و ششمین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی تهران برگزار و عباسعلی خونساری به عنوان دبیر این تشکل انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین بعد از برگزاری جلسه و رای گیری، حسین قنواتی به عنوان دبیرتشکیلات برادران، امیرحسین جوکار به عنوان دبیرفرهنگی، محمدحسین عبدالهی به عنوان دبیرآموزش، علی رفیعی نژاد دبیر رسانه و تبلیغات و نیما پناهی به عنوان دبیرنشریات انجمن برگزیده شد.

در ادامه فاطمه خضری به عنوان دبیرتشکیلات خواهران، فاطمه، ولی الهی به عنوان دبیرسیاسی و اسماء پاداش نیک به عنوان دبیر واحد متینا، کارگروهی مختص زنان، انتخاب شدند.

وحید نجفی زمان به عنوان قائم مقام دبیر نشریات و شیرین کاکایی برای قائم مقامی واحد فرهنگی فعالیت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی انجمن اسلامی دانشجویان انتخابات دبیر تشکیلات عنوان دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد