Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:46:18 GMT

آتش نشانان جان بر کفان زندگی اجتماعی هستند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۵۸۵

آتش نشانان جان بر کفان زندگی اجتماعی هستند

فرماندار شهرستان دهلران گفت: آتش نشانان جان بر کفان زندگی اجتماعی هستند و همیشه به بهترین نحو کار خود را انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مجید عسگری» مراسم تقدیر از آتش نشانان به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار کرد: آتشنشانان از جان خود برای آسایش دیگران مایه می گذارند که این اقدام، ارزشمند ترین کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی هزینه برای ایمنی را سرمایه گذاری دانست و  افزود: وزارت کشور طرح مدیریت یکپارچه ایمنی شهرها و روستاها با رویکرد پیشگیرانه و همکاری بین بخشی را تهیه کرده که در صورت تصویب به حل مشکلات اتش نشانان کمک می کند.

 

امام جمعه این شهرستان دهلران نیز در ادامه این مراسم، اظهار کرد: کار اتش نشانان عملی انسانی و اخلاقی و خدمت به مردم است.

 

حجت الاسلام «سید محسن موسوی» افزود: آتش نشانی شغلی است که با عشق، اعتقاد و از خودگذشتگی همراه است چرا که آتشنشانان انسان هایی هستند که از وجود خود برای حفظ، جان، مال و آسایش دیگران مایه می گذارند تا آنها بتوانند در امنیت زندگی کنند.

 

به گزارش خبرگزاری  شبستان از دهلران تقدیر از اتش نشانان و بازدید از ماشین آلات و تجهیزات و میزان آمادگی اتش نشانی از دیگر برنامه های این روز بود.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان ایلام روز آتش نشانی فرماندار دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در پی اعلام مشاهده یک حلقه مار به سامانه ۱۲۵، آتش نشانان به محل گزارش شده واقع در اداره اوقاف اعزام شدند. 

روح الله بهشتی فرد افزود: با حضور آتش نشانان در محل توانستند  با استفاده از ابزار و تجهیزات مارگیری، این حیوان را زنده گیری کردند. 

وی ادامه داد: سپس آتش نشانان این مار را در یک مکان امن ودر طبیعت رهاسازی کردند. 

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در دهلران
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • فیلم| طغیان شدید رودخانه در دهلران ایلام