Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شهریار شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه استان همدان اظهار کرد: این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و فوتبالیست نهاوند اله‌مراد نادری و رضا سوری برگزار شد.

وی افزود: در نخستین روز از شروع این مسابقات تیم فوتبال جوانان اکباتان همدان با نتیجه دو بر صفر توانست پاسارگاد نوین نهاوند را شکست دهد و راهی فینال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند گفت: در دیگر مسابقه تیم فوتبال جوانان یاران کورش با نتیجه پرگل پنج بر صفر عشایری کرمانشاه را شکست داد و دیگر فینالیست این مسابقات شد.

وی گفت: امروز ساعت ۱۵:۳۰ مسابقات فینال با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا بین تیم‌های فوتبال یاران کورش نهاوند و اکباتان همدان انجام خواهد شد.

شمس هدف از برگزاری این جام را معرفی هرچه بهتر شهدای رسانه و ورزشکار در استان همدان به جامعه دانست و تصریح کرد: امروز ضمن تجلیل از دو خانواده شهید رسانه نهاوند از چند رسانه برتر پیشکسوت و مربی فوتبال و ازیک بانوی فوتبالیست قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال همدان رسانه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • برگزاری آزمون سراسری امروز و فردا در استان همدان
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند