Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@07:34:50 GMT

پرسپولیس به مصاف پاختاکور می‌رود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۸۵۲

پرسپولیس به مصاف پاختاکور می‌رود

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ دوشنبه ۷ مهر ماه_ قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حضور مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس، النصر، الاهلی و پاختاکور در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه "اجوکیشن سیتی" برگزار شد.

در نهایت پرسپولیس ایران از ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه چهارشنبه ۹ شهریور به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاختاکور توانسته بود در مرحله یک هشتم نهایی استقلال را شکست دهد و آبی‌های پایتخت را حذف کند.

در دیگر دیدار این مرحله، روز چهارشنبه النصر عربستان با الاهلی عربستان در ساعت ۱۷ و۱۰ دقیقه بازی خواهد کرد.

کد خبر 446755

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پاختاکور ازبکستان فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان ستاره تیم فوتبال سپاهان در مصاف قبلی این تیم برابر استقلال ملاثانی بود که توانسته بود با یک گل و ارسال یک پاس گل تیمش را در دیدار دشوار جام حذفی به برتری برساند. رامین به همین دلیل با انگیزه زیادی پا به دیدار برابر پرسپولیس تیم سابقش گذاشته بود و به دنبال افزایش تعداد پاس‌ها و گل‌های خود در بیست و پنجمین مصاف لیگ برتر فصل جاری می‌گشت.

با این حال چیزی که این ستاره ملی پوش طلایی پوشان اصفهانی در ذهن داشت به هیچ وجه رنگ واقعیت به خود نگرفت و او اتفاقاتی را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد که باور نداشت.

ویدیویی از دیدار پرسپولیس و سپاهان در جریان این دیدار در ورزشگاه آزادی منتشر شده که هواداران پرسپولیس در حال شعار دادن علیه رامین رضاییان هستند؛ این اتفاقی بود که رامین رضاییان انتظارش را نداشت و شاید به همین دلیل نتوانست نمایش خوبی که مقابل استقلال ملاثانی ارائه کرده بود را در ورزشگاه هم تکرار کند.

سپاهان تا ساعتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و باید دید رامین که پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فرم همیشگی خود فاصله گرفته و فقط در چند مسابقه توانسته اثرگذار باشد چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس