Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@12:28:15 GMT

وقتی «سوپرمن» می خواست جیمزباند شود!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۹۰۸

وقتی «سوپرمن» می خواست جیمزباند شود!

به گزارش افکارنیوز،

هنری کویل که این روز‌ها برای نقش آفرینی در نقش سوپرمن شناخته می‌شود، ۱۵ سال پیش قرار بود  نقش جیمزباند را بازی کند که دنیل کریگ برای آن نقش انتخاب شد. حالا بعد از آنکه دنیل کریگ در پنج فیلم نقش این مامور انگلیسی را بازی کرده و باید با نقش جیمزباند خداحافظی کند، کویل می‌گوید که هنوز هم برای نقش جیمزباند حاضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه‌ای با GQ در مورد فیلم جدیدش به نام «انولا هولمز» صحبت کرد و در این مصاحبه از او در مورد موفقیت کریگ در نقش جیمزباند پرسیده شد. او در سن ۲۲ سالگی برای نقش جیمزباند تست بازیگری داده بود. تهیه کنندگان این فیلم قصد داشتند بعد از فیلم سینمایی «یک روز دیگر بمیر» با بازی پیرس بروزنان، فیلم سینمایی جیمزباند را ریبوت کنند و کویل برای باند جوان در نظر گرفته شده بود. اما مارتین کمپل، کارگردان فیلم معتقد بود که او برای این نقش از نظر جسمانی مناسب نیست.

«زمانی برای مردن نیست»، جدیدترین فیلم از شخصیت جیمزباند است و آخرین نقش آفرینی دنیل کریگ در لباس این نقش خواهد بود. به همین خاطر در روز‌های اخیر، شایعاتی در مورد جایگزین وی مطرح شده است و نام تام هاردی بیش از همه به گوش می‌رسد. کویل تاکنون در فیلم‌های مطرحی مثل «مرد پولادین» و «ماموریت:غیرممکن-فالوت» بازی کرده  و عده زیادی او را مناسب هفتمین فردی که جیمزباند سینما می‌شود، می‌دانند.

او در این باره می‌گوید: اگر تهیه کنندگان این فیلم علاقه‌ای به انتخاب من داشته باشند بدون تعلل این فرصت را می‌پذیرم. اکنون هیچ چیزی مشخص نیست و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما بله من دوست دارم نقش جیمزباند را بازی کنم و برایم بسیار مهیج خواهد بود.

گفتنی است فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمزباند در ۲۰ نوامبر اکران خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جیمزباند دنیل کریگ فیلم سینمایی سینما جیمز باند سوپرمن دنیل کریگ نقش جیمزباند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور خواست عمومی است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران و پس از بازدیدهای انجام گرفته از اماکن و تفرجگاه‌های شهر ارومیه اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که با گروه‌های اراذل اوباش مخل امنیت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان بررسی تفرجگاه‌ها از منظر افرادی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند و نبود موارد خاصی در این خصوص، افزود: مردم فرهیخته و با فرهنگ ارومیه مراعات می‌کنند و همواره در کنار پلیس هستند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

جهانبخش با بیان اینکه حمایت مردمی از اجرای طرح نور قابل تقدیر و ستایش است، تصریح کرد: پلیس در راستای اجرای قانون هیچ مماشاتی با هیچ فردی ندارد.

وی ادامه داد: پلیس مبتنی بر اصول و مفاد قانونی و براساس دستورات صادره و با هماهنگ مقام قضائی و سایر مجموعه‌های دخیل اقدام در این خصوص اقدام می‌کند.

کد خبر 750580

دیگر خبرها

  • ملاصدرا و محبت کردن
  • بهترین فن کویل‌های بازار را بشناسید
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید