Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رسول پناه معتقد است پرسپولیس قطعا پاختاکور ازبکستان را هم در مرحله یک ‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست خواهد داد.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، در خصوص رویارویی با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی رسول‌ پناه درباره انجام مراسم قرعه ‌کشی مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان در این مرحله، به تسنیم گفت:

پاختاکور تیم فوق‌ العاده قدرتمندی است اما با توجه به روحیه جنگندگی ‌ای که بچه ‌ها دارند، صد درصد و قطعا این تیم را هم شکست می‌ دهیم و به مرحله بعد صعود می ‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول پناه در مورد بحث پرداخت پاداش بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی مقابل السد، تصریح کرد:

قطعاً پاداش این پیروزی را هم به حساب بازیکنان واریز می ‌کنیم اما قصدمان این است که فعلاً مبالغ آن را رسانه ‌ای نکنیم. در مجموع پاداش در خور توجهی خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

پیام تبریک مهدی رسول‌ پناه پس از پیروزی پرسپولیس مقابل السد؛ خجسته باد این پیروزی

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس رقیب پاختاکور شد

مهدی رسول پناه از قطر برگشت

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا مهدی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟

ایسنا/آذربایجان شرقی هوادار از تیمی پذیرایی می‌کند که در هر ۸ بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده است.

۲ تیم هوادار تهران و مس‌سونگون ورزقان در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم خواهند رفت.

بنفش‌پوشان پایتخت فصل خوبی را با هدایت مسعود شجاعی سپری می‌کنند. آن‌ها در ۴ بازی اخیر همواره شکست ناپذیر بوده‌ و با جداسازی خود از منطقه خطر، برای بقا در لیگ‌برتر اطمینان حاصل کرده‌اند و اکنون فرصت خوبی برای صعود به مرحله بعدی جام‌حذفی در اختیار دارند.

در نقطه مقابل، سونگونی‌ها یکی از تیم های متحول شده لیگ یک به حساب می‌آیند. شاگردان کلانتری در ۸ بازی آخر هیچ‌گاه شکست نخورده‌اند و با تضمین بقا در لیگ آزادگان، حال به فکر خلق شگفتی و حذف تیم لیگ‌برتری از گردونه رقابت های جام حذفی هستند.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم امید زیادی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی دارند که سونگونی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند و بنفش‌پوشان چشم امیدشان به یک صعود بی دردسر است.

نتیجه مرحله گذشته:

هوادار با یک گل استقلال خوزستان را مغلوب کرد و مس‌سونگون ۳ بر یک شناورسازی قشم را شکست داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید