Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@01:01:05 GMT

قاتل لیگ‌های اروپایی معرفی شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۹۵۴۴

قاتل لیگ‌های اروپایی معرفی شد! +عکس

به گزارش بی ساکر، کریستیانو رونالدو تابستان ۲۰۱۸، پس از ۹ سال حضور در رئال مادرید تصمیم گرفت ماجراجویی جدیدی داشته باشد و برای یوونتوس بازی کند. بانوی پیر برای امضای قرارداد با ستاره پرتغالی ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کرد. این رقم از نظر برخی ها به خاطر ۳۳ ساله بودن مهاجم زیاد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با این حال رونالدو نشان داد با گذشت زمان بهتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون CR7 در سال ۲۰۲۰ با عبور از ۳۵ بهار به تاریخ سازی اش ادامه می دهد. 

کریستیانو فصل جدید سری آ را به شکل خیلی خوبی آغاز کرد و در دو هفته سه گل به ثمر رساند. این شروع نشان می دهد که ستاره پرتغالی می تواند یکی از شانس های کفش طلای اروپا باشد. در مجموع مهاجم یوونتوس در سال ۲۰۲۰ که تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفت ۲۴ گل در این رقابت ها به ثمر رسانده است. این آمار نه تنها فوق العاده نیست بلکه قابل مقایسه هم نیست. او اکنون برترین گلزن لیگ در قاره اروپا محسوب می شود. مهاجم یوونتوس در این ۹ ماه بیش از بازیکنانی همچون روبرت لواندوفسکی، ارلینگ هالند و لیونل مسی گلزنی کرده است. 

رونالدو همچنین بهترین میانگین گلزنی را در میان لیگ های بزرگ اروپایی دارد. او این ۲۴ گل را تنها در ۲۱ بازی به ثمر رسانده است. یعنی در هر بازی میانگین گل ۱.۱۴ را به ثبت رسانده است. 

پربیننده ترین واکنش جادوگر به برد پرسپولیس +عکس ادامه بحران در استقلال بعد از حذف از آسیا چهار بازیکن استقلال به تهران باز نمی‌گردند شجاع خلیل‌زاده به بیمارستان منتقل شد کوهنوردی علی انصاریان +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید فوتبال اروپا لیونل مسی فوتبالیست یوونتوس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد

به گزارش همشهری آنلاین، رونالدو سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان ۱۰۹ میلیون یورو برای ۹۰ درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال ۲۰۱۱ از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر ۲۰۲۱ مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال ۲۰۱۸، رونالدو ۵۱ درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه ۳۰ میلیون یورویی خرید.

کد خبر 848379 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر