Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:50:27 GMT

۱۴ خانوار زلزله زده مراوه تپه در چادر زندگی می کنند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۹۵۹۸

۱۴ خانوار زلزله زده مراوه تپه در چادر زندگی می کنند

امانگلدی ضمیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: زلزله ۵.۲ ریشتری مراوه تپه به ۲۵۰ واحد مسکونی خسارت زد که عملیات بازسازی این واحدها روز گذشته (یکشنبه) با حضور استاندار آغاز شد.

وی افزود: در این حادثه تلفات دام و خسارت به بخش کشاورزی اتفاق نیفتاد ولی به دلیل خشتی و گِلی بودن منازل و قدمت بالا و یا غیراصولی بودن ساختمان ها، منازل مسکونی تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمیر در خصوص اسکان مردم خسارت دیده گفت: اکثر آنها در منازل اقوام یا یکی از اتاق های خود زندگی کرده و تا روز گذشته ۱۲ خانوار در چادر زندگی می کردند.

فرماندار مراوه تپه گفت: عملیات احداث واحدها آغاز شده و به هر مالک ۵۰ میلیون تومان وام کم بهره تعلق می گیرد و در ادامه در صورت تصویب کمک های بلاعوض هم پرداخت خواهد شد.

گفتنی است زلزله ۵.۲ ریشتری ساعت ۹ و ۱۶ دقیقه صبح شنبه در مراوه تپه به ۲۵۰ واحد مسکونی آسیب وارد زد که ۱۱۵ واحد تعمیری و بقیه احداثی هستند.

کد خبر 5035011

منبع: مهر

کلیدواژه: مراوه تپه زلزله چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام