Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور حجت الاسلام جواد فاطمی نسب, امام جمعه سرپل ذهاب از مدافعان سلامت بیمارستان شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز , حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در حاشیه مراسم تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان شهدا سرپل ذهاب ضمن تقدیر از زحمات پرسنل کادر پزشکی در ایام طاقت فرسای بیماری منحوس کرونا ،گفت: کادر درمانی در این راه برای نجات جان هموطنان و سلامتی آنان همچون رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سنگرها را خالی نکردند و دوشادوش هم سختی ها را به جان خریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه سرپل ذهاب افزود: پشت سرگذاشتن این دوران سخت بیماری کرونا همچون جنگی است که باید با سلاح اخلاص و پشتکار و امید به خدا، برای شکست این بیماری جنگید و علاوه بر کادر درمان همه مردم باید همکاری کنند و با رعایت نکات بهداشتی به هرچه سریعتر بهبودی اوضاع کنونی کمک کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپلذهاب دکتر روشنی نژاد نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه جامعه پزشکی گفت: مدافعان سلامت در جریان مقابله با کرونا حافظ جان و سلامت مردم شدند و در ردیف مدافعان حرم و حریم و شهادت قرار گرفتند.

وی افزود: اینکه برخی افراد شبانه‌روز خود را وقف سلامت کسانی کردند که از ویروس کرونا متأثر شده بودند بسیار باارزش و ستودنی است.

روشنی نژاد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری در ایران اسلامی دیدیم جان برکفانی هستند که شجاعانه  وارد عرصه شدند و به خوبی درخشیدند و امروز تمام مردم ایران زمین شاهد این ادعا هستند.

در پایان به پاس قدردانی از مجاهدت‌های کادر درمانی لوح سپاسی به پرسنل و مدافعان سلامت اهدا شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدافعان سلامت سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی