Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- در پویش ملی مشق احسان ۱۰ هزار بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم لرستان توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد این روزها با توجه به وضعیت معیشتی مردم و آغاز سال تحصیلی جدید، توجه به دانش‌آموزان در مناطق کم‌برخوردار امری ضروری است  به همین منظور رزمایش مومنانه اهدای لوازم التحریر در قالب «مشق احسان» به دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رزمایش 10 هزار بسته لوازم التحریر  شامل کیف، دفتر، مداد و خودکار، جا مدادی، مداد رنگی، خط کش، لیوان و همچنین اقلام بهداشتی توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بسیج دانش آموزی و  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا شد.

دانشجویان بسیجی 9 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مناطق محروم کردستان توزیع کردندهزار بسته آموزشی در مدارس مناطق محروم استان خوزستان توزیع شد+تصاویرامدادرسانی و توزیع بسته‌های مهر تحصیلی و معیشتی در مناطق زلزله‌زده رامیان + فیلم

سجاد محمدیان نایب قهرمان  پاراالمپیک در پرتاب دیسک به نمایندگی از ورزشکاران لرستانی همچون علیرضا بیرانوند، وحید امیری، غلامرضا محمدی، آرش میر اسماعیلی، صبا رحمتی و آزیتا شکاری در پویش اهدای 10 هزار بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان مناطق محروم لرستان شرکت کرد.

عکس از پگاه دالوند

انتهای پیام/645/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان مناطق محروم دانش آموزان هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی