Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:31:34 GMT

سرور مجازی امارات

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۰۵۸

سرور مجازی امارات

اگر شما حساب پی پال دارید، و یا در سایت های فریلنسری کار می کنید و یا اکانت دولوپری گوگل می خواهید داشته باشید حتما این متن رو مطالعه بفرمایید.

به گزارش‌ ایسنا، بنابراعلام مبین هاست، در این متن می خواهیم به یکی از راهکارهای مطمئن برای موارد اشاره شده در بالا بپردازیم، پس تا پایان این متن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این متن می خواهیم یک راهکاری را به شما پیشنهاد بدیم که در خانه و یا محل کارتان  با داشتن اینترنت بتوانید یک شهروند اماراتی باشید و کارهای مربوطه خود را که نیاز به آی پی امارات دارد بدون مشکل انجام بدید.

برای این منظور ابتدا توضیح می دهیم که سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی در واقع همان کامپیوتر است که دارای پردازنده، حافظه رم، هارد دیسک و دیگر موارد مورد نیاز یک کامپیوتر است، با این تفاوت که این کامپیوتر به این دلیل سرور نامیده می شود که دارای منابع بیشتری نسبت به کامپیوتر و لپ تاپ ها هستند، به عنوان مثال می توانید ۶۴ گیگ رم داشته باشد و یا ۴ هسته پردازنده و دارای تعداد زیادی از  هارد های  پرسرعت NVMe باشد.

این سرورها در نقاط مختلف دنیا می تواند قرار بگیرند و با اتصال اینترنت به آنها بتوان از هر نقطه دیگر به آنها متصل شد و از ویژگی های آن کشوری که سرور در آن قرار دارد بهره مند شد، یعنی شما با خرید سرور مجازی امارات و خرید سرور مجازی دوبی می توانید از ایران به آن سرور وصل شده و از داخل سرور به عنوان یک اماراتی شناخته شوید.

روی سرور مجازی تمام سیستم عامل های موجود را می توان نصب کرد، مانند سیستم عامل لینوکس نسخه معمولی و یا نسخه دسکتاپ، سیستم عامل میکروتیک. که شما با داشتن یک سرور امارات می توانید دارای مرورگر بوده و کاملا مشابه لپتاپ و کامپیوتر خودتان به سایت های مورد نیازتان رفته با تفاوت اینکه آی پی شما آی پی دبی و امارات بوده و به اموری بپردازید که نیاز به آی پی امارات دارد.

 یکی از پرکاربردترین مواردی که برای آن سرور امارات تهیه می شود برای حساب های پی پال است، که با توجه به سخت گیری شدید پی پال، شما نیاز به یک آی پی ۱۰۰ درصد واقعی و بدون تغییر دارید که بتوانید حساب پی پال خودتان را به آن وصل کنید و نگرانی از مسدود شدن حساب خود نداشته باشید.

بنابراین واقعی بودن و تغییر نکردن آی پی امارات بسیار بسیار اهمیت دارد که حتما از شرکتی اقدام به خرید سرور مجازی کنید که کاملا از این موضوع آگاهی دارد و سالیان زیادی با داشتن تجربه و دانش کافی در این حوزه فعالیت کرده است. یکی از شرکت هایی که به شما پیشنهاد می کنیم، شرکت ایران وی پی اس (IRANVPS.org) بوده که کاملا با تمام موارد استفاده کاربران آشنا بوده و دقیقا با توجه به نیاز کاربران سرور امارات را نصب و کانفیگ می کند.

حتما به این موضوع توجه داشته باشید که سروری که برای اکانت پی پال استفاده می شود تنظیمات خاص خودش را نیاز دارد و یا سروری که برای اکانت دولوپری گوگل استفاده می شود نیز یک کانفیگ و تنظیم دیگری را احتیاج دارد که این مورد را شرکت ایران وی پی اس کاملا آشنایی دارد و خیالتان از این موضوع راحت می کند.

همچنین در صورتی که هرگونه سوال و ابهام دیگری در این زمینه دارید می توانید با بخش پشتیبانی این شرکت تماس گرفته و در این مورد مهم مشاوره لازم را بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران وی پی اس خرید سرور مجازی سرور مجازی پی پال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های اتحاد کلبا و النصر دبی امروز (جمعه) در هفته بیست و یکم رقابت‌های ادنوک لیگ به مصاف هم رفتند.

این مسابقه حساس و تماشایی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

مهدی قایدی که این روز‌ها زمزمه حضورش در تیم‌های اروپایی شنیده می‌شود در ترکیب ثابت اتحاد کلبا قرار داشت.

شماره ۱۰ اتحاد که به ماشین گلزنی تیمش تبدیل شده است باز هم در این مسابقه گلزنی کرد.

قایدی در دقیقه ۱۰ گل اول اتحاد کلبا را به ثمر رساند، او با ضربه فنی و محکم توپ را دور از دستان دروازه‌بان النصر به تور دروازه چسباند.

ومبرگر در دقیقه سیزدهم گل دوم اتحاد کلبا را به ثمر رساند.

در حالی که یک دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول سپری شده بود مانولو گابیادینی برای النصر گلزنی کرد تا اختلاف به یک گل برسد.

مانولو گابیادینی در دقیقه ۶۸ بازی را به تساوی کشاند، او از غفلت مدافعان اتحاد کلبا استفاده کرد تا دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۲ مهدی قایدی به گوستاوو پاس داد تا او گلزنی کند، اما این گل توسط کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی